Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2018

ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ COSMOTE


Yπάρχει ένα κοινωνικό πείραμα που βρίσκονται άνθρωποι σε μια σειρά και ανάλογα με το τι λέει ο εκφωνητής κάνουν βήματα μπρος πίσω. Το πήρε έξυπνα η Cosmote και το έκανε διαφήμιση.

Καλογυρισμένο το spot και στέλνω τη λατρεία μου σε μια κυρία με απίστευτα μάτια που φέρνει  στη Meredith από το Greys Anatomy.

Όλα καλά και ωραία αλλά έχω δύο παρατηρήσεις: 

Αν προσέξεις το σποτ, αυτός που είναι πρώτος πρώτος [ ΣΣ. Το κοινωνικό πείραμα – και η διαφήμιση – αναφέρονται στις ίσες ευκαιρίες που έχουμε στη ζωή μας για προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη ] είναι ένας ανάπηρος.  Μακάρι να είμασταν μια κοινωνία που τους αδύναμους θα τους φρόντιζε τόσο πολύ αλλά ποτέ δεν μας ενδιέφεραν αυτά τα ζητήματα εκτός και αν χτυπούσαν τη δική μας πόρτα.

Θα μπορούσα να το πω παραπλανητικό αλλά ας μείνω στο «ευσεβείς πόθοι».

Η συγκεκριμένη διαφήμιση που παίζεται 100 φορές τη μέρα είναι της Cosmote. Με το πιο πελαταπωθητικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στον πλανήτη. Την καλείς και αρχίζουν τα σπαστικά και ατέλειωτα προηχογραφημένα μηνύματα. Μας καλείς για αυτόν ή άλλον αριθμό; Για αυτόν. Μάλιστα. Πληκτρολογησε τον. Ξανά. Και δεν κατάλαβα. Τι δεν κατάλαβες;; Άντε πάλι. Σταθερό ή κινητό; Το λες. Σταθερό. Δεν κατάλαβα, πάμε πάλι. Σταθεροοοοοοοοοοοοοοοοοο! 

Αν θέλεις γκόμενα, πάτα το 1. Αν θες καφέ, πάτα το 2. Αν θέλεις να δεις τα γκολ της Μπαρτσελόνα πάτα το 3. Αν θες να δεις τον Τσίπρα δεξιό, πάτα το 4. Αν θέλεις αυτό, πες εκείνο. Το λες. Ξανά το ίδιο μήνυμα. Πες εκείνο. Το ξαναλές. Δεν καταλαβαίνει και σου το κλείνει. Έχει ήδη περάσει ένα τέταρτο. Αν καταφέρεις και το πεις τελικά όπως το θέλει, γιατί πρέπει να το φωνάξεις 10 φορές πολύ δυνατά και αν είσαι στο δρόμο θα γελάει ο κόσμος, ο υπάλληλος που θα το σηκώσει μετά από κανα δεκάλεπτο, θα σε ρωτήσει τα ίδια που σε ρώτησαν και τα προηχογραφημένα μηνύματα. Το αποτέλεσμα είναι να γίνονται τα νεύρα σου τσατάλια και να φτάνεις να μιλήσεις με κάποιον για να εξυπηρετηθείς όπως φτάνει και ο τύπος που πρωταγωνιστεί στο ανέκδοτο με τον γρύλο.

Κατά τα άλλα έδωσαν ένα φορτηγό λεφτά να φτιάξουν μια διαφήμιση που παίζει μέρα – νύχτα σε όλα τα μέσα και δεν έδωσαν το 5% της διαφήμισης για να κάνουν ένα τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της προκοπής.

Εκτός και αν το βαθύτερο νόημα   είναι το «Δεν θέλουμε οι πελάτες μας να μας καλούν» και σε αυτό οφείλω να ομολογήσω πως τα καταφέρνουν εξαιρετικά καλά.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου