Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

MLS

Την περιπέτεια μου με την Cosmodata σου την έχω  γράψει εδώ: http://suspect-enjoys-the-silence.blogspot.gr/2018/01/cosmodata.html

Συνέχισα το δρόμο μου λοιπόν και πήγα στο MEDIA MARKT Ρέντη να αγοράσω καινούριο tablet.
Ήθελα οπωσδήποτε να είναι 10 ιντσών και τα χρήματα που μπορούσα να δαπανήσω είναι κοντά στα 200 ευρώ.

Με αυτά τα δεδομένα είχα 3 επιλογές. Ένα Samsung, ένα Lenovo και το MLS alu plus 4G.
To MLS με εντυπωσίασε από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών.

Το μόνο που είχε λειτουργία τηλεφώνου. Μου άρεσε η ιδέα ότι αν το κινητό μου πάθαινε κάτι ή πχ πέθαινε η μπαταρία να μπορούσα να κάνω ένα τηλέφωνο άμεσα. 16άρι, οκταπύρηνο, μεγάλη μπαταρία, 4G, μέχρι και ραδιόφωνο είχε !

Ρώτησα τον πωλητή αν η συγκεκριμένη σειρά είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, μου απάντησε αρνητικά και με έπιασαν τα πατριωτικά μου. Σκέφτηκα να ενισχύσω την ελληνική εταιρεία και αφού το tablet έχει τόσα καλά στοιχεία στα χρήματα που διαθέτω, το αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αμέσως μετά πήγα στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για να βάλω το πρόγραμμα που μπορείς να έχεις δύο κάρτες sim στον ίδιο αριθμό με έξτρα χρέωση βεβαίως βεβαίως.

 Το άφησα για λίγες μέρες στο κουτί του και όταν βρήκα χρόνο, ξεκίνησα το χρονοβόρο αλλά απαραίτητο σετάρισμα. Κατέβασα από το play store όλες τις εφαρμογές, που είχα στο κινητό,  έκανα login παντού, φωτισμός, backround, πέρασα αρχεία, ρύθμισα τους ήχους κλήσης,  ειδοποιήσεων  και για να μη σου τα πολυλογώ, πέρασαν τρεις ώρες.

Παρατήρησα κάποια προβλήματα αλλά σκέφτηκα πως «θα στρώσει». Δεν ήθελα να ξαναπεράσω την ταλαιπωρία του σεταρίσματος αμέσως. Έκανα αναβάθμιση του λειτουργικού μήπως βοηθούσε την κατάσταση. Μάταια.

Μετά από δύο εβδομάδες χρήσης και χωρίς φυσικά να μου πέσει κάτω, να πάρει νερό, να του προκαλέσω κάποια βλάβη από κακή χρήση, μου έκανε τα εξής :

Α) Η μπαταρία όταν το φόρτιζα, για να πάρει 10% ενέργειας πέρναγαν δύο ώρες ! Από το 20 στο 30% έκανε δύο ώρες και αν ήθελα να το φτάσω στο 100% έπρεπε να το αφήσω όλο το βράδυ !

Β) Όταν το άνοιγα μου έβγαζε κάτι περίεργα παραθυράκια που έλεγαν πως η εφαρμογή play store / twitter / facebook δεν λειτουργεί. Να την κλείσω, να περιμένετε, να φτιάξω καφέ, να παίξω τάβλι;

Γ) Όταν πήγαινα από τη μια εφαρμογή στην άλλη, ήταν ανάλογα με τα φεγγάρια του. Ή θα μεσολαβούσε για 3-4 δευτερόλεπτα λευκή οθόνη ή μαύρη !

Δ) Πατούσα το εικονίδιο για να ανοίξουν τα mail μου. Δεν του άρεσε και ήθελε να το ξαναπατήσω. Ενίοτε ήθελε και τρίτο κλικ. Όταν αποφάσιζε να ανοίξει δεν θα έλεγες ότι ήταν και η επιτομή της ταχύτητας.

Τα ανωτέρω προβλήματα τα έστειλα σε mail στα mediamarkt και μου έκανε εντύπωση πως μου απάντησα σε μισή μόλις ώρα να το πήγαινα  στο κατάστημα.

Πήγα στο κατάστημα και αφού τους περιέγραψα τι αντιμετώπιζα τους ρώτησα αν μπορούσε κάποιος με γνώσεις να το δει μήπως κάνω κάποιο λάθος και είναι δικό μου το θέμα. Είχα βάλει πχ ένα ενυδρείο για background, μήπως αυτό τα έκανε όλα.

Στο MediaMarkt Ρέντη με αντιμετώπισαν με επαγγελματισμό και σοβαρότητα. Ο ίδιος ο διευθυντής του καταστήματος έδωσε εντολή σε ένα παλικάρι που από ότι κατάλαβα πρέπει να ήταν ο γκουρού των τάμπλετ, να το κοιτάξει.

Το επεξεργάστηκε για λίγο και απεφάνθη : Το tablet έχει πρόβλημα στο λειτουργικό. Το αφήνεις και παίρνεις άλλο.

Μου έκαναν τη σχετική γραφειοκρατία και αργότερα ξαναμπήκα να ρίξω μια ματιά στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Παρατήρησα πως και αν και καινούριο μοντέλο, τα Media Markt το είχαν ήδη αποσύρει…

Επέστρεψα στο κατάστημα και έδωσα 20 ευρώ παραπάνω  – τη διαφορά - και πήρα το Samsung.
Μαζί πήρα και την ηρεμία μου. Εξαιρετικό. Όπως άλλωστε μου είπε και ο πωλητής εκεί «αν μπορείς να κάνεις το κινητό σου hotspot τι να το κάνεις το 4G. WiFi λίγο ως πολύ παντού βρίσκεις.

οτσποτ, den soy xre

Εντάξει, να υποστηρίξουμε τις ελληνικές εταιρείες αλλά τελικά μετά από δύο απανωτές σφαλιάρες θα προτιμώ τούδε εφεξής τα brands. Σε άλλα πράγματα ευτελούς αξίας που δεν με πολυνοιάζουν κιόλας, δεν με πειράζει. Αν είναι να παίρνω κάτι δαπανηρό και μετά να ταλαιπωρούμαι, αντίο και χάρηκα. 



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια