Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

ΠΗΡΑ ΚΟΥΠΑ ΟΕ ΟΕ ΟΕ !

 
Όπως σου έχω πει, τα darts είναι πρωτίστως τεράστια ψυχική δοκιμασία και μετά παιχνίδι. Στην αρχή όταν παίζεις, επειδή αφενός προοδεύεις αφετέρου έχεις άγνοια κινδύνου, δεν το καταλαβαίνεις. Μόλις αρχίσεις να παίζεις αγώνες, γίνεσαι δυστυχισμένος. Όπως μου είπαν κάποιοι έμπειροι παίκτες, πολλοί τα έκοψαν σε αυτό το σημείο. Δεν το κατακρίνω. Από ένα χόμπι θέλεις να παίρνεις ευχαρίστηση. Αν γίνονται τα νεύρα σου τσατάλια και χάνεις συνέχεια, αλλάζεις χόμπι.

Σε προσωπικό επίπεδο, είμαι σε μια περίοδο που προσπαθώ να δουλέψω με το ομιχλώδες του μυαλού μου. Την τεχνική μου τη βρήκα, για τη στρατηγική του παιχνιδιού έχω άποψη και ο εχθρός που μου απέμεινε είναι ο εαυτός μου. 

Ο πρώτος καρπός αυτής της προσπάθειας ήταν η πρώτη θέση σε τουρνουά! 

Ιδού η κούπα ! 




Δια πυρός και σιδήρου, καθώς τα τρία τελευταία παιχνίδια κρίθηκαν στην κόψη του ξυραφιού αλλά τα κατάφερα, δεν με έπιασε τρέμουλο και έμεινα συγκεντρωμένος σημειώνοντας υψηλές για τα δεδομένα μου επιδόσεις. Σε αυτό το ρημάδι, όλα κρίνονται στο χιλιοστό.

Τελικά είναι τόσο εύκολο να πάρεις και να πετάξεις ένα βελάκι αλλά τόσο μα τόσο δύσκολο να το πετάξεις σωστά…

Ξέρω πως  δεν …άγγιξα την τελειότητα αλλά είναι ένα πρώτο βήμα. Αν καταφέρω και συνεχίσω έτσι, τότε θα έχω σημειώσει μια πρόοδο. Οψόμεθα. Όπως λέει και ο βραζιλιάνος προσωπικός μου ποτοαναμείκτης «ο καλύτερος τρόπος για να αισθανθείς άσχημα, είναι να κάνεις ζοφερές σκέψεις για το μέλλον». 

Προς το παρόν λοιπόν θα χαρώ αυτή την επιτυχία και με το μέλλον θα ασχοληθώ στο μέλλον !



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια