Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2016

ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΟ ΣΟΟΥ




Την περίμενα εδώ και καιρό αυτή τη συζήτηση στη Βουλή. Θυμάμαι το Δραγασάκειο ρηθέν περί ονομάτων που θα αποκάλυπτε η κυβέρνηση του Σύριζα και μέχρι χθες άκουγα πως ο Αλέξης θα κάνεις πάταγο με τις αποκαλύψεις του. 

Το σύνηθες στερεότυπο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι «άνθρακας ο θησαυρός» αλλά δεν έχω καμία διάθεση να αδικήσω τον άνθρακα που μας προσφέρει ενέργεια και το ψήσιμο ψαριών και μπριζολών. 

Η πραγματική χρησιμότητα της χθεσινής ολομέλειας ήταν : 


  1. Να ξεχαστεί το θέμα Μουζάλα και την Συριζαϊκή εκδοχή της Μακεδονίας και να περάσει στα ψιλά η αθλιότητα Καμμένου που ενώ μας είχε πρήξει με τα επαναστατικά, πέρασε σκούπισε και τελείωσε δια του «λεκτικού λάθους». Δεν έχω καμία αμφιβολία πλέον: Οι Τούρκοι να φτάσουν να καπνίζουν ναργιλέ στον Παρθενώνα ο Καμμένος θα μείνει κολλημένος στο υπουργείο του. 
  2. Να φύγει η συζήτηση από το μεταναστευτικό και τους αβάσταχτους φόρους που έρχονται και να λέμε άλλα αντί άλλων. Πιστεύει ο Τσίπρας ότι με το να κερδίσει 2-3-4 μέρες που θα απασχολούνται τα μαζικά μέσα επιρροής με τη Βουλή, θα λυθούν τα προβλήματα; 


Κατά τα άλλα: 


  1. Ο Τσίπρας παρουσίασε νομοθετικές ρυθμίσεις που υποτίθεται πως έδεναν τη δικαιοσύνη γιατί θα δίκαζε κατά τους νόμους αυτούς. Μάλιστα. Γιατί 1,5 χρόνο δεν τους κατήργησε; Τι μας τα λέει; Ως σχολιαστής;
  2. Εξεταστική για τα δάνεια στα κανάλια και στα κόμματα. Καμία αντίρρηση. Κάντε τη. Αλλά θέλω όμως και να καταλάβω γιατί μπήκαμε στα capital controls και ενώ είχαμε ένα ανακεφαλαιοποιημένο τραπεζικό σύστημα, κατέρρευσε, έτσι;
  3. Για τα περί Μαυρίκου και Φράγκου δεν έχει νόημα η συζήτηση καθώς αυτή η υπόθεση είναι στη δικαιοσύνη. Επειδή έχουμε δει «σκάνδαλα» και σκάνδαλα και να μη συμβαίνει τίποτα, κρατάω μικρό καλάθι.
  4. Για τις καταγγελίες περί παρέμβασης Παρασκευόπουλου και Παπαγγελόπουλου, αφού θα έχουν την επιτροπή διαφάνειας, τσάμπα καίει η λάμπα. Πάντως είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού κράτους που εισαγγελέας κάνει μήνυση σε υπουργό για παρέμβαση στο έργο του..

Άρα λοιπόν τι έγινε εχθές;
Μηδέν εις το πηλίκο. 

Υγ. Αλήθεια, εκείνος ο Νικολούδης τι απέγινε; Ούτε μιλάει, ούτε λαλάει και τίποτα δεν μάθαμε. Βρήκε τίποτα;

Σάββατο, 26 Μαρτίου 2016

ΝΕΑ ΕΘΙΜΑ. ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ. ΜΠΟΥΡΚΑ ΚΑΙ ΜΑΝΔΗΛΑ



Ως έθιμα αναγνωρίζω αυτά που παραλαμβάνουμε από τις προηγούμενες γενιές. Οι νεότερες από πλήξη, ανία, κακοβουλία και αμορφωσιά εισάγουν νεολογισμούς που είναι ευθέως ανάλογοι με το πνευματικό επίπεδο της κοινωνίας μας. Ένα με το χώμα. 

Τα τελευταία χρόνια είναι της μόδας, δύο φορές το χρόνο να αναρωτιόμαστε γιατί γίνονται στρατιωτικές και μαθητικές παρελάσεις. Ενίοτε πλαισιώνουμε αυτή την άρνηση με διάφορες χαρούμενες ιστορίες. Τον Τσενάι, την κυρία Ρεπούση, τα πάλαι πότε κατάπτυστα ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΙ με τον Πετράν Τατσόπουλο σε μεγάλες δόξες, τα κιγκλιδώματα, τις μούντζες των μαθητών και τα επεισόδια. 

Στα χρόνια της Αριστεράς λοιπόν που εσύ ψήφισες – για να μην ξεχνιόμαστε – στην αρχή είχαμε τον απόλυτο αιφνιδιασμό με τη διοργάνωση των παρελάσεων από τον Πάνο Καμμένο. Μέχρι που κοτζάμ Πλεύρης ζητωκραύγασε κατενθουσιασμένος. 

Δεύτερη συνεχόμενη ήττα της αριστερίζουσας εθνομηδενιστικής θολοκουλτούρας του τίποτα θα ήταν πολύ βαριά. Οι ίδιοι άνθρωποι που θεωρούν το gay parade πρόοδο και εξύψωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ιδανικών, είναι οι ίδιοι που πιστεύουν πως η τιμή στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, τον στρατηγό Μακρυγιάννη και τον άγνωστο στρατιώτη της μάχης του Πόγραδετς είναι παρωχημένη, εθνικιστική και οπισθοδρομική. 

Κοινώς, Βαλλιανάτος και τα παλικάρια που μιλάνε σπαστά ανδρικά εναντίον των ηρώων, Καραϊσκάκη και Κανάρη, 1-0 ! 

Όσο είναι και το χιόνι στη Σαχάρα, άλλο τόσο έχει σχέση ο αγλαός Νίκος Φίλης με την επιστήμη. Άντε τώρα να εξηγήσεις σε έναν υπουργό παιδείας άνευ πτυχίου ποια είναι η διαφορά μεταξύ του κράτους και του έθνους. Πρόκειται περί γελοιότητας με μπόλικη βλακεία θα μπορούσε να υποστηρίξει η επιφανειακή ανάγνωση του λόγου του ανδρός. Επειδή στην προπαγάνδα οι αριστεροί έχουν πάρει 1000 μεταπτυχιακά, ο Φίλης δεν είναι τόσο βλάκας. Ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Κατά το λέγε λέγε του Μακιαβέλι, κάτι θα μείνει. Σάμπως ξέρουν πολλοί ποια είναι η διαφορά του κράτους από το έθνος; 

Θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς πως οι Έλληνες εστίασαν στην παιδεία αλλά ας μείνουμε μόνο σε αυτό γιατί αν πάμε λίγο παρακάτω θα πρέπει να αναγνωρίσουμε τη συμβολή του κλήρου. Εκτός και αν ο Πατρο Κοσμάς ήταν ένα ολόγραμμα. Εντάξει το κρυφό σχολειό ήταν μύθος. Το παραδεχόμαστε πια. 400 χρόνια σκλαβιάς και οι Έλληνες κράτησαν την εθνική τους συνείδηση γιατί οι Τούρκοι μας άφηναν να έχουμε πανεπιστήμια και να σπουδάζουν οι Ελληνόπαιδες απρόσκοπτα. Οι δε γυναίκες επί τουρκοκρατίας; Χλιδή! Τύφλα να έχει το sex and the city

Πάμε στη μανδήλα του κοριτσιού στην παρέλαση. 

Μου κάνει τρομερή εντύπωση πως δεν ξεσηκώθηκαν οι γυναίκες με αυτό το θέαμα. Η μανδήλα δείχνει την υποταγή της γυναικάς στον άνδρα. Όχι φυσικά με την Ορθόδοξη έννοια του  η γυνή να φοβήται τον άνδρα,  αλλά η μουσουλμανική χρήση της γυναίκας είναι παραπλήσια της κατσαρόλας. 

Η μανδήλα στο κορίτσι αυτό εμπεριέχει και έναν συμβολισμό. Μπορεί να μην είναι ο κύριος λόγος αλλά έστω δευτερευόντως για αυτά δεν επαναστατήσαμε το 1821 ; 

Η γυναίκα δηλαδή να μην κυκλοφορεί με μανδήλα! Και πότε γίνεται αποδεκτή η άλλη; Στην παρέλαση για την επανάσταση του 1821 !!! Ενάντια σε αυτούς που την επιβάλλουν δηλαδή! Και δεν βρέθηκε ούτε ένας να φωνάξει πως ο βασιλιάς είναι γυμνός;; 

Και δεν μου λες αγαπητέ θολοκουλτουριάρη που σου άρεσε κιόλας: Αν αύριο φορέσει μπούρκα; Τι θα πεις; Μπράβο; Αν μεθαύριο βάλει τσαντόρ; Αν μετά το δει και ένας άλλος που είναι άρρωστος γάβρος και έρθει στην παρέλαση με τη φανέλα του Ζιοβάννι, ο άλλος με του Διαμαντίδη, ο άλλος με του Παντελίδη και ο επόμενος με του Χίτλερ και την κονκάρδα της Χρυσής Αυγής; Όλα καλά;
Καταλαβαίνεις πως αν ο καθένας έρχεται όπως γουστάρει, στο τέλος αντί για παρέλαση θα είμαστε τσίρκο μεντράνο; 

Να το εμβαθύνω λίγο παραπάνω; Το αντέχεις; 

Από ποιους έγιναν οι επιθέσεις στις Βρυξέλλες; Από κάποιους ταλαίπωρους από τα τρίσβαθα του Ιρακ; Όχι καρντιά μου, από Ευρωπαίους πολίτες έγιναν!  Τρίτης γενιάς μεταναστών που μιλούσαν και τη γλώσσα, και μεγάλωσαν στο ίδιο πολιτισμικό και πολιτιστικό πλαίσιο, με τα ίδια ρούχα, το ίδιο στιλ και το ίδιο αστικό περιβάλλον! Και όμως, αυτοί οι άνθρωποι προτίμησαν να φωνάξουν Αλλάχ ακμπάρ, να ανατιναχθούν και να πάρουν στο λαιμό τους δεκάδες αθώους. 

Ξέρω. Εσύ λες πως οι μουσουλμάνοι είναι αδέρφια μας. Αυτούς τους ρώτησες τι πιστεύουν για εμάς; 

Αν αφήσεις τους μουσουλμάνους να παραμείνουν γκέτο, εσύ πιστεύεις πως υπάρχει μια στο δεκάκις εκατομμύριο πιθανότητα να αφομοιωθούν από την κοινωνία;;

Ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε είναι μια καθαρή εξήγηση από πριν για να μείνουμε φίλοι και μετά. Ότι έκαναν και οι Αυστραλοί δηλαδή. To ανακοίνωσαν πέρυσι και έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Άκουσες να πηγαίνει κανείς κατά κει; 

Θέλεις φίλε μου να έρθεις στην Ευρώπη; Μάλιστα. Ωραία. Ξέχνα τις μπούρκες, τα τσαντόρ και τις μανδήλες. Θα έρθεις όπως όλος ο κόσμος. Αισθάνεσαι καταπιεσμένος και δεν το αντέχεις; Καμία αντίρρηση! Στο καλό! Να πας τότε στο Κατάρ, στη Σαουδική Αραβία και στο Κουβέιτ που πιστεύετε τα ίδια! Γιατί πρέπει να έρθετε στην Ευρώπη; 

Αν σου φαίνεται βαρύ, θα το πω αλλιώς. 

Θες να μπεις στο σπίτι του άλλου. Δεν είσαι υποχρεωμένος να το σεβαστείς; Πως πας; Με το μποξεράκι και έχοντας κάνει μπάνιο πριν από 10 μέρες; Πετάς τα τσιγάρα στο πάτωμα και ρίχνεις ροχάλες στους τοίχους; Προσπαθείς να πετύχεις το επιτοίχιο ρολόι με πολεμοφόδια τα ποτήρια; Ποτίζεις τις γλάστρες με το ουίσκι; Όταν πας στο σπίτι του άλλου υπακούς στους δικούς του κανόνες. Δεν του επιβάλλεις τους δικούς σου γιατί η φιλοξενία αλλάζει όνομα και λέγεται νταβατζιλίκι. Τόσο απλά. Δεν σου αρέσει το σπίτι του άλλου; Τότε ή μείνε στο δικό σου ή διάλεξε άλλο. Πίστευε ότι θέλεις αλλά εφόσον είσαι φιλοξενούμενος, το σπίτι του άλλου θα το σεβαστείς. 

Στη βορειότερη χώρα της Αφρικής που θέλει να λέει ότι ανήκει στην Ευρώπη και το θυμάται μόνο αν ψάχνει για δανεικά, δεν μπορεί να επιτρέπεις και μάλιστα στην Εθνική σου εορτή, τις μανδήλες όταν έχουν απαγορευθεί σε όλα τα προηγμένα κράτη αγαπούλα μου… 

Όποιος θέλει να μεταναστεύσει είναι υποχρεωμένος να σεβαστεί τον τόπο που τον φιλοξενεί και ΑΥΤΟΣ να προσαρμόζεται. Όχι ο ντόπιος.  Αν δεν του αρέσει, στο καλό και να μην μας ξαναγράψει, ούτε στο γκουγκλ να μας ψάξει ! 

Σέβομαι τη θρησκεία σου και τα πιστεύω σου και τις αντιλήψεις σου. Όταν όμως έχω να κάνω με την κοινωνική ισορροπία του συνόλου, εσύ θα πρέπει να υποχωρήσεις και αν σου αρέσει τόσο πολύ η μανδήλα, να τη φοράς στο σπίτι σου για να ευχαριστήσεις τον άνδρα σου. 

Άλλο το σκάκι και άλλο το ουισκάκι. 

Άλλο η ανεξιθρησκία αλλά κατά το Σύνταγμα είμαστε Έθνος Χριστιανικό Ορθόδοξο. Ο Κολοκοτρώνης που τιμήσαμε εχθές, πιο ξεκάθαρα δεν μπορούσε να το πει στην Πνύκα: Πρώτα αγωνιστήκαμε υπέρ πίστεως και μετά υπέρ πατρίδος. 

Άλλο η ελευθερία και άλλο η επιβολή. 

Δεν μπορεί σε εμάς τους Ορθοδόξους να αποφάσισαν σε μια νύχτα να μας ξηλώσουν το ΧΟ από τις ταυτότητες και η άλλη στην παρέλαση για την Ελληνική Επανάσταση να μου έρχεται με μανδήλα και όχι μόνο να μην τρέχει μια αλλά να την καμαρώνουμε κιόλας !

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2016

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ




Μετά και την τελευταία τρομοκρατική ενέργεια στις Βρυξέλλες παρατηρώ όσο πιο προσεκτικά μπορώ τις δηλώσεις των Συριζαίων και όσων ασπάζονται την αριστερίζουσα εθνομηδενιστική θολοκουλτούρα του τίποτα που για να θριαμβεύσει χρειάζεται δύο στοιχεία. Τον ψευτοανθρωπισμό και το φαντασιακό πλαίσιο, έτη φωτός μακριά από την πραγματικότητα. 

Μερικές σημειώσεις μέχρι στιγμής : 

Προφανώς και δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι εξτρεμιστές που ανατινάζονται και παίρνουν μαζί τους στον άλλο κόσμο εκατοντάδες αθώους. Είναι τυχαίο όμως πως όλοι αυτοί που σκοτώνουν αδιακρίτως, είναι όλοι μουσουλμάνοι; 

Πιστεύει κανείς ότι το Ισλάμ είναι φιλειρηνική θρησκεία;

Όταν η κυρά Τασία βγαίνει χωρίς ίχνος ντροπής και δηλώνει ακόμα και σε διεθνή μέσα ( χθες στην La Republica ) και λέει πως είναι υπερήφανη πως ένα εκατομμύριο μουσουλμάνοι πέρασαν στην Ευρώπη, τι πιστεύεις; Αυτή είναι μια δήλωση που σε στιγμές ευρωπαϊκής θλίψης και οργής βοηθά την Ελλάδα; 

Στην Ειδομένη που ακριβώς είναι το κράτος; Όλο για κάτι ΜΚΟ ακούμε και βλέπουμε να προσπαθούν και η διαβίωση αυτών των ανθρώπων επαφίεται στον εθελοντισμό των πολιτών και την προσφορά της Εκκλησίας. Στον Πειραιά είναι τα 3.000 καθημερινά συσσίτια του Ολυμπιακού.  Ποια είναι η κρατική μέριμνα για τους ανθρώπους αυτούς; Εξαιρώ τις προσπάθειες του στρατού και το πιστώνω στον Πάνο Καμμένο, αλλά ο κρατικός μηχανισμός είναι ανύπαρκτος ! 

Αυτοί που υποστηρίζουν χαιρέκακα ότι ας πρόσεχε η Δύση και ότι με τις παρεμβάσεις της πήγαινε γυρεύοντας, καταλαβαίνουν ότι δίνουν άλλοθι σε αυτόν τον πόλεμο; Αν αύριο εκεί που θα πάνε στη Μύκονο – γιατί εκεί συνήθως πάνε αυτοί οι λαϊκοί αγωνιστές – γίνει ένα μπαμ, θα αναλογιστούν την ευθύνη όσων υποστηρίζουν; 

Φτώχια υπάρχει παντού στον πλανήτη. Δεν είδα κάποιον Ινδό, κάποιον Βραζιλιάνο και κάποιον από τη Βενεζουέλα να φωνάξει Αλλαχ ακμπαρ και να σπέρνει τον όλεθρο ! 

Στην Ελλάδα με εγκλωβισμένους 100.000 ανθρώπους, κινδυνεύουμε να έχουμε γκέτο ναι ή όχι; 

Οι θιασώτες των μουλτι κούλτι και σαλατούλα μιξ κοινωνιών, πιστεύουν  ότι μπορούμε να συνυπάρξουμε με εκατομμύρια μουσουλμάνων μέσα στην Ευρώπη; Έχουμε την ίδια κουλτούρα, τις ίδιες αξίες, τα ίδιο πολιτισμικό και πολιτιστικό πλαίσιο; 

Υπάρχει σύστημα ασφαλείας που να μπορεί να προβλέψει την ανθρώπινη βόμβα; Άστο, μην κουράζεσαι, κανένα! Όλα τα συστήματα ασφαλείας, βασίζονται στο ότι ο εγκληματίας δεν θέλει να τον πιάσουν και θέλει να ζήσει. Αυτόν που θέλει να πεθάνει τίποτα δεν τον σταματά. 

Οι ευρωπαϊκές κοινωνίες με τα περιστατικά του Σαρλι εν ντο, του Μπατακλάν και των Βρυξελλών δικαιούνται να ανησυχούν και να απαιτούν από τις κυβερνήσεις τους μεγαλύτερη ασφάλεια ή θα τους βάλουμε χέρι ως μισάνθρωπους; 

Ποια χώρα θα πάρει σήμερα μουσουλμάνους πρόσφυγες - μετανάστες μετά τα χθεσινά;; Να τους κάνει τι; Καταλαβαίνεις τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τη χώρα μας;

Γιατί μπλέκεις με ψευτοδιλήμματα που σε ταΐζουν; Ασφάλεια ή ανθρώπινα δικαιώματα και δημοκρατία. Έτσι δεν ακούς; Ερώτηση: Είναι δυνατόν να έχεις δημοκρατία χωρίς ασφάλεια; Αν φοβάμαι να μιλήσω ή να βγω από το σπίτι μου, για ποια δημοκρατία μου μιλάς; Αν δεν μπορώ να πάω στο γήπεδο, στον αεροδρόμιο, στη στάση του λεωφορείου και στον κινηματογράφο, τι μου λες για ανθρώπινα δικαιώματα; Τα πιο δημοκρατικά καθεστώτα είναι αυτά που έχουν ως θεμέλιο λίθο την ασφάλεια! Τι συζητάμε; Ποιο πραγματικό ανθρώπινο δικαίωμα είναι αυτό που στηρίζεται στο μπάχαλο, την αναρχία και το χάος; Τόσο πολύ δηλητήριο σε πότισε η ταινία V for Vendetta;; 

Γιατί πρέπει η Δύση να τους μαζέψει όλους; Είναι υποχρεωμένη; Για να τα έχει καλά μαζί τους θα πρέπει  εκατομμύρια μουσουλμάνοι να κατακλύσουν τις ευρωπαϊκές πόλεις; Εγγυάσαι θολοκουλτουριάρη πως μετά δεν θα γίνουν ακόμα χειρότερα τα πράγματα;

Δεν σε προβληματίζει η εμπλοκή του ΝΑΤΟ που τρεις εβδομάδες τώρα, δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα; Τρεις μέρες μετά τη συμφωνία των Βρυξελλών σταμάτησε η ροή των λαθρομεταναστών-προσφύγων, όπως θέλεις πες τους; 

Όταν στην ευρύτερη γειτονιά μας το ηφαίστειο εκρήγνυται είναι στη καλύτερη αφέλεια και στη χειρότερη έγκλημα να πιστεύεις πως δεν θα έρθει η λάβα και σε εσένα.

 Οι καιροί είναι πάρα πολύ κρίσιμοι και εμείς δυστυχώς εκλέξαμε και ψηφίσαμε τους απολύτως ακατάλληλους. Για να μην πω καμιά πιο βαριά κουβέντα..  

Καλή μας τύχη…

ΑΛΛΑΓΗ




Καλό το Σάββατο το απόγευμα αλλά σαν την Παρασκευή το βράδυ δεν έχει ! 

Σε ενημερώνω λοιπόν πως αλλάζω μέρα και ώρα εκπομπής. 

Αρχής γενομένης από μεθαύριο, τούδε εφεξής θα μπορείς να με ακούς 

ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΡΑΔΥ 21.00 – 23.00 στο καλύτερο web Radio στην Ελλάδα, τον M-WORD Radio που και στούντιο διαθέτει και πλείστοι όσοι πολύ και λιγότερο διάσημοι έχουν καθίσει πίσω απο τα μικρόφωνα του ! 

Θα πατάς το λινκ, www.m-wordradio.gr και κατευθείαν θα με ακούς !

Απόψεις, παρατηρήσεις, σχόλια, κριτική, έπαινος και κράξιμο είναι απολύτως καλοδεχούμενα !