Κυριακή 10 Απριλίου 2016

ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑΚΗΣ



Ο Νίκος Νικολετάκης είναι δημοσιογράφος στο Mega, ρεπόρτερ της εκπομπής Mega Σαββατοκύριακο και υπεύθυνος στα social media της εκπομπής. 

Τον προσκάλεσα να μου δώσει συνέντευξη με την ιδιότητα του γκουρού του ελληνικού Instagram. Αν σου φαίνεται βαρύγδουπη η λέξη μπες στο λογαριασμό του και δες μόνος σου :  https://www.instagram.com/nikos_nikoletakis/
 
Ο τύπος έχει περίπου 9.000 ακόλουθους και οι φωτογραφίες του είναι πραγματικά μαγικές! 

Μίλησε για το Instagram, για τη φωτογραφία, δίνει συμβουλές για το πώς να βγάζεις καλύτερες φωτογραφίες, να έχεις περισσότερους followers και με όσους ασχολούνται με το Instagram ή σκέφτονται να ασχοληθούν, είμαι απολύτως βέβαιος πως η συνέντευξη θα σου φανεί πάρα πολύ χρήσιμη!  

Είμαι σχετικά καινούριος χρήστης, ασχολούμαι με το – για τους φίλους – ινστα εδώ και περίπου τρεις μήνες, ( ο λογαριασμός μου είναι αυτός : https://www.instagram.com/suspectblog/ ) και η συζήτηση με τον Νίκο ήταν και για μένα πολύ ενδιαφέρουσα!  

Κάθε Παρασκευή 9-11 το βράδυ στην εκπομπή μου στον M-WORD Radio, www.m-wordradio.gr με πολλά και διάφορα σχόλια και με ενδιαφέροντες προσκεκλημένους! 

Απολαύστε τη : 




0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια