Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 72



Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
Τι; Σας έβαλαν κάμερες;
Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση!



1,75 μελαχρινή
Με υπέροχες καμπύλες
Μορφωμένη
Έξυπνη
Με χιούμορ
Άριστη μαγείρισσα
Νοικοκυρά
Θέλει οικογένεια
Λατρεύει τα παιδιά
Οικονομικά ευκατάστατη
Πιστή στον άνδρα της
Σκληρά εργαζόμενη
.
.
.
.
.
.
.
.
Πέθανε



Η γκόμενα χθες δίπλα, που βλέπαμε το ματς, έβριζε, έπινε μπύρες και
φώναζε στον Μίτσελ να βάλει τον Ιμπαγάσα και να γυρίσει το σύστημα σε
4-4-2.

Οι Έλληνες είναι απαράδεκτοι οδηγοί. Αγοράζουν το δίπλωμα και όποιον πάρει ο χάρος. Είπε, και προσπέρασε από δεξιά για να περάσει το φανάρι με κόκκινο ίσως και με βαθύ πορτοκαλί...


Όταν κάποιος μου λέει "βαριέμαι" είναι ένας καλός λόγος να αισθανθώ απέχθεια. Πως αντέχεις να βαριέσαι; Τόσο άδειος είσαι;; Χόμπι δεν έχεις;


Όταν ξεκινάς μια πρόταση με το "Μην παρεξηγηθείς» κατά 138% ο άλλος παρεξηγείται.



Όταν έχει περίοδο μια γυναίκα, μη της μιλάς και όταν έχει νεύρα, μην της μιλάς! Γενικά μη μιλάς!  Αλλά βέβαια.... τέτοιο γουρούνι είσαι που δεν μιλάς!!!



Το θέμα με τις παγκόσμιες ημέρες είναι πως όλοι γράφουν και σχολιάζουν και από πράξεις μηδέν. Πολύς λόγος και πιο πολύ Αδράνεια….



Το μυαλό ερωτεύεται χειρότερα από την καρδιά.



Μαμά στο σχολείο με λένε gay και με χτυπάνε
Ποιοί σε χτυπάνε;
Οι γόβες



Φήμες λένε ότι οι δημόσιες υπηρεσίες θα οργανώσουν σεμινάριο για τους υπαλλήλους τους με θέμα: "Ευγένεια, αυτός ο άγνωστος"



Δε ξέρω για σένα, εγώ πάντως σου έλειψα



10 χρονών και έχουν iPhone, ipad , laptop, facebook και ipod. Εγώ όταν ήμουν 10, ένιωθα Άρχοντας επειδή πήρα καινούριους μαρκαδόρους.




Οι άνθρωποι συνηθίζουν να ταλαιπωρούν τις ψυχές τους και των άλλων κάνοντας τα εύκολα δύσκολα. Ο κανόνας είναι πάρα πολύ απλός και χαρίζει μόνιμη ισορροπία: do what you say and say what you think.




Σου έκανα 147 αναπάντητες για να σου πω ότι σε ξεπέρασα και κοιτάζω μπροστά, αλλά μάλλον δεν τις είδες, οπότε σου στέλνω και αυτό το μήνυμα...



Ψιτ, κοπελιά,έχεις λίγο πρόσωπο στο μεικ απ !!



Μπαίνω στο φαρμακείο και ζητάω 50 προφυλακτικά, 2 κοπέλες πίσω μου αρχίζουν να χαχανίζουν, γυρνάω «κάντα 52»



Όποιος πίστευε στην καταστροφή του κόσμου στις 21/12, του πρότεινα να μου χαρίσει όσα χρήματα διαθέτει. Μια και δεν θα τα χρειάζονταν...



Η καλύτερη απάντηση στο "πάχυνες" είναι το "και εσύ, γέρασες.."



Ο άνθρωπος δεν θέλει μονάχα να ζει μα θέλει και να ξέρει γιατί ζει.


Έχω βαρεθεί να με θέλουν οι γυναίκες για το μυαλό μου. Μα καλά, τα λεφτά μου και το αρχαίο μου ελληνικό κορμί, καμία δεν το βλέπει;;



-Τι κάνεις;
-Με το ένα χέρι σου γράφω μήνυμα και με το άλλο σε σκέφτομαι...



Που είναι οι εποχές που βλέπαμε στο ίδιο απόγευμα, Μαγκαιβερ, thundercats και στο καπάκι doctor who…


Ας παραδεχτούμε κάτι: Το αξύριστο λουκ δεν είναι στιλ και άποψη αλλά βαρεμάρα για το ξύρισμα



Όταν η γυναίκα αποφασίζει να σε καταστρέψει, ούτε σε σπρώχνει, ούτε σε τραβαει. Σε έλκει…



Στην πόλη επικρατεί μια ανησυχητική ηρεμία. Να ανησυχήσω ή να ηρεμήσω;;



Τι ζώδιο είστε κυρία Σαπουτζάκη;
Παρθενώνας



Ηλίθιε, μην αυταπατάσαι. Μόνος σου είσαι. Εσύ και το πληκτρολόγιο σου.



1 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια