Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 69




Τα καλύτερα κέφια και οι καλύτερες φάσεις  ξεκινάνε με τη φράση "ρε σεις, εγω απόψε δεν είμαι για πολλά"


Η αδικία είναι ότι βιαστές και ανέραστες δε συναντιούνται ποτέ.


Πήγανε και βάλανε σε κάθε αμάξι τον αισθητήρα. Πας να παρκάρεις κι αρχίζει τα μπιπ μπιπ. Λες και με το μπαμ δε σταματάγαμε


Παλιά ιστορία  στέλνει μήνυμα μετά από... χρόνια "Τι κάνεις μωρό μου;"  Σκέφτομαι ν' απαντήσω ως εξής: Εγώ καλά, το παιδί φέτος ξεκινάει παιδικό...


Δεν φταίνε σε τίποτα τα τούρκικα σίριαλ. Απλώς λέμε στο σπίτι να κάνουμε φέτος ραμαζανι. Έτσι για αλλαγή.


Το μέλλον που θα γίνει μέλλ-οff

Παράδεισος για τις γυναίκες είναι φορέματα, παπούτσια και τσάντες. Παράδεισος για τους άνδρες είναι μόνο ένα ρούχο: Βρεγμένο άσπρο t-shirt χωρίς σουτιέν.


Ψιτ, κοπελια, νταξ, καλό και καταπληκτικό το mind fuck, αλλά να έρθουμε σε επαφή και λίγο...


Το σχόλιο του Suspect για τη διαπροσωπική επικοινωνία: Οι μεγαλύτερες παρεξηγήσεις γίνονται στο ευκόλως εννοούμενο, ευνόητο και εννοείται του καθενός.


Χρησιμοποιώντας το σεξ για την αποφυγή της σχέσης.


Αν κρίνω από το πως ντύνονται μερικές είμαι σίγουρος πως έχουν προσλάβει ....Σκυλίστα!


Προσοχή στο κενό μεταξύ διατροφής και διαστροφής..



Αν μια γυναίκα σου πει ότι πεθαίνει για σένα, άστη να πεθάνει


Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνω μια κουραστικά ενδελεχή συζήτηση όταν το θέμα λύνεται και με ένα φλογοβόλο




Τι κρίμα που τα πιτόγυρα, οι πίτσες και τα χάμπουργκερ παχαίνουν. Είναι φαστφουντ-άδικο


Αγαπημένες μου, μη διαβάζετε τα ζώδια. Δεν χρειάζεται. Λοιπόν: Οι μέρες του μήνα που ευνοούν τα ερωτικά σας είναι αυτές που δεν έχετε περίοδο..

Ο τσιγκούνης γίνεται χρήσιμος μόνο μετά τον θάνατο του
 
Δεν εμπιστεύομαι την αστρολογία. Είμαι Αιγόκερως και δεν πιστεύουμε σ' αυτά
 
Το καλό τηλεοπτικό πάνελ είναι αυτό που δέρνεται
 
Καμιά φορά οι άνθρωποι προτιμούν τη σιγουριά της θλίψης από την αβεβαιότητα μιας νέας περιπέτειας
 
Ειλικρίνεια χωρίς ευγένεια και σεβασμό είναι αγένεια και βαρβαρότητα
 
Μερικοί ποτέ δεν παραδέχονται τα ελαττώματα τους... Εγώ, αν είχα, λέμε αν, θα τα παραδεχόμουν, θα ζητούσα μια συγγνώμη ρε αδελφέ !
 
If today was perfect, there would be no need for tomorrow...




0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια