Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗ FORTHNET ( ? )



Πάνω από 10 χρόνια έχω ως πάροχο ιντερνετ, την εταιρεία Forthnet για δύο λόγους. Καταρχάς γιατί το δίκτυο της δεν πέφτει ποτέ και γιατί όσες φορές είχα χρειαστεί τη βοήθεια του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, είχα μείνει κατενθουσιασμένος. Άμεση εξυπηρέτηση και όταν δεν ήταν εφικτό να μου απαντήσουν άμεσα, με καλούσαν εκείνοι πολύ σύντομα!

Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη και η εικόνα που αποκόμισα είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία διαλύεται. Το στόρι έχει ως εξής:

Πρόσφατα μου έστειλαν ένα τυποποιημένο mail ότι η συνδρομή μου λήγει. Αμέσως τους πήρα τηλέφωνο. Μεγάλη ταλαιπωρία το τηλεφωνικό τους κέντρο. Ακούς για πάρα πολύ ώρα τα προηχογραφημένα μηνύματα τύπου, αν θες αυτό, πάτα το 1, αν θες εκείνο πάτα το 2, αν θες το άλλο πάτα το 3, και πάτα, πάτα, πάτα φτάνεις σε ένα σημείο να σου σπάνε στα νεύρα και να σου λέει στο τέλος «εκτιμώμενος χρόνος αναμονής 15 λεπτά»!!!! και «πληκτρολογήστε το τηλέφωνο σας να σας καλέσουμε εμεις» και φυσικά δεν σε καλούν ποτέ. Μια χαρά σε χρεώνουν στο όνομα της και καλά απόλυτης κατανομής αλλά από ότι κατάλαβα, για να έχει και τόσο μεγάλη αναμονή – σε διαφορετικές ώρες – μάλλον έχουν μείνει 3-4 άτομα στην εξυπηρέτηση πελατών που τα κάνουν όλα και συμφέρουν. Εσύ χρεώνεσαι όμως κορόϊδο.  

Με τα πολλά λοιπόν, επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν τηλεφωνικά έναν κωδικό πληρωμής, μπήκα μέσω ιντερνετ στον τραπεζικό λογαριασμό μου, έκανα την κατάθεση και μάλιστα με print screen τους έστειλα και τη συγκεκριμένη κίνηση. Το λάβατε; Το λάβαμε και έμεινα ήσυχος. Ας πρόσεχα!

Μετά από λίγες μέρες ξανά το ίδιο τυποποιημένο μήνυμα. Απάντησα σε αυτό ότι «σας πλήρωσα οπότε τι μου το στέλνετε;» αλλά απάντηση δεν πήρα. Θα μου πεις ότι στα αυτοματοποιημένα μηνύματα δεν απαντούν. Τις προηγούμενες φορές είχαν απαντήσει όμως. 

Μετά από λίγες μέρες, ξανά μανα. Απάντησα πάλι, αλλά δεν είχα καμία ανταπόκριση. 

Μετά από λίγες μέρες εντελώς τελείως ξαφνικά, μας τελείωσε το ίντερνετ… Το έχω ξαναπάθει οπότε δεν έδωσα μεγάλη σημασία. Στην αρχή τουλάχιστον. Αλλά μετά από καμιά δεκαριά restart του ρούτερ, του υπολογιστή, της σύνδεσης / αποσύνδεσης των καλωδίων, κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά. 

Νύχτα ήταν, να μην τους ενοχλήσω τους ανθρώπους, το επόμενο πρωινό κάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αφού κατάφερα με πολύ κόπο από τα συνεχή προηχογραφημένα μηνύματα πάτα αυτό και εκείνο, να μου απαντήσει μια κυρία, η οποία με παρέπεμψε στο τμήμα λογαριασμών γιατί λέει υπάρχει πρόβλημα με το account μου. Με συνέδεσε αλλά μάλλον γείωση το λες καθώς δεν απάντησε κανείς. 

Μα να προσπαθώ μια, δύο, δέκα, σε διαφορετικές ώρες, τίποτα. «Μέσος όρος αναμονής 15 λεπτά» - και έπαιρνα από κινητό. «Πληκτρολογήστε τον αριθμό σας να σας καλέσουμε εμεις». 5-6 φορές τον πληκτρολόγησα και όσο έφτασε ο Τιτανικός στο πρώτο του ταξίδι στη Νέα Υόρκη, τόσο με πήραν και αυτοί. Απογοητεύθηκα και αποφάσισα να καλέσω εκ νέου το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. 

Στην κλήση μου απάντησε ένας καλός τύπος ονόματι Ατσάλης Μιχάλης. Αφού του εξήγησα το τι συνέβη, προθυμοποιήθηκε ο άνθρωπος και μου ενεργοποίησε τη σύνδεση. Βέβαια είχε μια αμφιβολία για το αν όντως πλήρωσα αλλά να ΄ναι καλά, ευγενέστατος, άκουσε την περιπέτεια μου και δεν με παρέπεμψε για να φύγει από πάνω του το πρόβλημα όπως έκανε η συνάδελφος του. Αμέσως μετά πήγα στην τράπεζα και μου εκτύπωσε ο υπάλληλος την κατάθεση που είχα κάνει στη Forthnet και τους την έστειλα με fax

Έκτοτε δεν με ξαναενόχλησαν ( ούτε καν να μου απαντήσουν, ότι πήραν το φαξ ) αλλά μετά από αυτή τη συμπεριφορά, μόλις λήξει η περίοδος που πλήρωσα, θα μετακομίσω αμέσως! Conn-X σου ρχομαι! 

Κρίμα, γιατί είχα τη Forthnet πολύ ψηλά στην εκτίμηση μου, αλλά αυτή δεν είναι εικόνα σοβαρής εταιρείας αλλά κάτι ανάμεσα σε στάβλο και σκυλάδικο.



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια