Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ




Κούρεψα τα μαλλιά μου ένεκα καλοκαιριού πιο κοντά από το συνηθισμένο μου. Με βλέπει ένας φίλος μου: Τι έγινε Suspect, ήσουν προχθές στο συσσίτιο; 

Πήγα να αγοράσω μια μπλούζα. Μου λέει η πωλήτρια: «Αυτή έχουμε στο νούμερο σας, και δεν ξέρω αν σας αρέσει, έχει την αγγλική σημαία…» «Να σας πω, δεν με ενθουσιάζει, αν είχε την ελληνική ίσως την προτιμούσα».. «Μπράβο ρε φίλε!», μου λέει, «και συ δικός μας ε;» Το δικός μας πήγαινε στη Χρυσή αυγή. 

Μου αρέσει το μαύρο χρώμα και από τα αγαπημένα μου ενδύματα είναι το μαύρο πουκάμισο.  Πριν από λίγες μέρες ένας συνάδελφος: Τώρα κατάλαβα ρε ύποπτε γιατί φοράς μαύρα. Έπρεπε να το είχα καταλάβει ότι είσαι του Μιχαλολιάκου! [ΣΣ τα μαύρα τα φοράω όταν η Χρυσή Αυγή ήταν στο 0,25%, σήμερα ανακάλυψε την αιτία ο επιστήμονας ]

Ζω σε μια περιοχή που οι Έλληνες είναι μειοψηφία και έχω στο μπαλκόνι μου έχω την ελληνική σημαία. Μου λέει ο γείτονας: «Αδερφέ, να σου φέρω μια με τον μαίανδρο;»

Ρε, τι έχετε πάθει όλοι;;;

Βέβαια θα μου πεις, και παλιότερα, αν είχες τη σημαία σε έλεγαν φασίστα… 

Δηλαδή αν κάποιος κάνει κάτι, θα πρέπει να κουβαλάει μαζί και διευκρινιστική πινακίδα, «Δεν είμαι Χρυσαυγίτης»;

Μου έκανε φοβερή εντύπωση καθώς σε μια σειρά συμπτώσεων, ένοιωσα ότι έπρεπε να απολογηθώ… 

Να θυμίσω κάτι που μας διαφεύγει: 

Η διαφορά μεταξύ του πατριώτη και του εθνικιστή είναι πως ο πατριώτης αγαπάει την πατρίδα του χωρίς να επιθυμεί τη σφαγή των υπολοίπων…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια