Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 66


Χάνω στο τάβλι
Χάνω στα χαρτιά
Χάνω στην αγάπη
Μόνο κιλά δε χάνω....

Τα ανήλικα που επιτίθενται ερωτικά στους ενήλικες, να συλληφθούν για παραπλάνηση ενηλίκου.

Τώρα που έχουμε κρίση, κόψαμε τις εξόδους και αράζουμε σε σπίτια φίλων. Έτσι λέμε το Facebook, την τηλεόραση και το twitter.

Κλασική Greek woman
Ρε μωρό μου, σίγουρα δεν σε πειράζει που είμαι κυκλοθυμική;
Μα τι λες αγάπη μου, όχι βέβαια.
ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕ ΚΙΟΛΑΣ ΒΛΑΚΑ!

Δε θα είσαι ποτέ αρκετός για κάποιον που δε ξέρει τι θέλει.

Η συνθήκη του Suspect για τα διάφορα στατους και τουιτς: Μου αρέσει πολύ πάντως που βλέπω γνωστούς μου να γράφουν κάτι φοβερά και τρομερά ευφυολογήματα και ηθικοπλαστικά και ψαγμένα στα κοινωνικά δίκτυα και στη ζωή τους είναι για τα μαύρα δράγκαλα. Βέβαια θα μου πεις, το ίδιο μπορούν να πουν και για μένα όσοι με γνωρίζουν. Τι να κάνεις, όλοι για ένα ιντερνετικο πουλ μουρ ζούμε….


Μην ασχολείσαι με γυναίκες που
Α) Ζητούν χρόνο
Β) Θέλουν παρακάλια
Γ) Σου λένε συνέχεια για τον πρώην
Δ) Όταν τους προτείνεις καφέ, επικαλούνται μονίμως εμπόδια και ατυχείς συγκυρίες.

Ή θα σε κάψουν ή θα σε μουτζουρώσουν

Συνήθως οι άνθρωποι ( και κυρίως οι γυναίκες ) που κλαίγονται μονίμως ως θύματα, με μπόλικη δραματουργία, είναι οι μεγαλύτεροι θύτες.

Συνήθως οι άνθρωποι που επιμένουν να τους πεις την πραγματική σου άποψη για ένα ζήτημα που τους απασχολεί, είναι αυτοί που θα σου κόψουν την καλημέρα αμέσως μετά.
Συνήθως, όταν κάποιος σου κάνει ένα σχόλιο χωρίς να το ζητήσεις και το ντύνει με το μανδύα της αλήθειας, πρόκειται για κακία, ζηλοφθονία, κατάκριση και ρουφιανιά.
Ότι νοιώθω ότι μάλλον είναι λάθος, τελικά είναι λάθος
Το 95% των Ελλήνων τουητερς γραφουν καλημερα/σπερα/νυχτα, για τον καιρο, για το γευμα τους, για τα τηλεοπτικά προγράμματα, οτι βαριούνται, διαφορα χυδαιο-σεξιστικα για να πιασουν φολοερς κ κανουν κοπι πεηστ ατάκες των άλλων.

Έπεσε η σύνδεση στο internet, γυρισα κοίταξα το μόντεμ και του είπα: Kαι εσύ τέκνο βρουτερ;;

Αγαπημένες μου, μη διαβάζετε τα ζώδια. Δεν χρειάζεται. Λοιπόν: Οι μέρες του μήνα που ευνοούν τα ερωτικά σας είναι αυτές που δεν έχετε περίοδο...

Αν κρίνω από το πως ντύνονται μερικές είμαι σίγουρος πως έχουν προσλάβει  ....Σκυλίστα
 
Αντρούλη μου πάω στο supermarket !
Θέλεις να σου φέρω κάτι ;
Ναι
Τι;
Ρέστα.....

Τι κρίμα που τα πιτόγυρα, οι πίτσες και τα χάμπουργκερ να παχαίνουν. Είναι φαστφουντ-άδικο..

Καλό και καταπληκτικό το mind fuck, αλλά να έρθουμε σε επαφή και λίγο...

Όλοι ζούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό, αλλά δεν έχουμε όλοι τον ίδιο ορίζοντα.
Εχει πλάκα να λες  "Χαθήκαμε" όταν εννοείς «σε είχα γραμμένο.... αλλά τώρα που έπεσα πάνω σου κάτι πρέπει να πω»



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια