Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 53


Μη μετράς το βάθος του ποταμού και με τα δύο πόδια.


Η πείνα σπρώχνει το λύκο έξω από το δάσος.


Ο Θεός βοηθάει αυτόν που βοηθάει τον εαυτό του.


Η οικειότητα τρέφει την περιφρόνηση.


Τα σάβανα δεν έχουν τσέπες.


Αυτός που δεν έχει δοκιμάσει κάτι πικρό, δεν ξέρει τι είναι γλυκό.


Σ' ένα λαιμό γερασμένο τα μαργαριτάρια κλαίνε.


Ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις.


Η ευγένεια αξίζει πολλά και δεν κοστίζει τίποτε.


Ένα αδρανές μυαλό είναι το εργαστήρι του διαβόλου.


Όποιος πληρώνει από πριν, δεν εξυπηρετείται σωστά.


Η φιλανθρωπία αρχίζει στο σπίτι.


Μια μικρή τρύπα μπορεί να βουλιάξει ένα μεγάλο καράβι.


Εκείνος που είναι έτοιμος να ορκιστεί, είναι έτοιμος να πει και ψέματα.

Η φωτιά είναι καλός υπηρέτης αλλά κακός αφέντης.


Πρέπει να μάθουμε να περπατάμε προτού μπορέσουμε να τρέξουμε.


Όποιος θέλει να καθίσει σε δυο καρέκλες, πέφτει κάτω.


Τα γεράματα δεν αρχίζουν με τ' άσπρισμα των μαλλιών,αλλά απ' το μαύρισμα της καρδιάς


Αν πέσεις, λίγοι θα σου απλώσουν το χέρι να σηκωθείς. Αν ανέβεις ψηλά, πολλοί θα απλώσουν το πόδι να σκοντάψεις

 

Η αντίδρασή μου στις τσόντες είναι η εξής: Μεχρι τα πρώτα δέκα λεπτά, θέλω να πηδηξω. Μετά, δεν θέλω να ξαναπηδήξω ποτέ στη ζωή μου.



Μια φωνή μέσα μου έλεγε: "ηρέμησε, δεν είσαι ο πρώτος γιατρός που κοιμάται
 με έναν ασθενή του!" και μια άλλη απαντούσε: "μα είσαι κτηνίατρος!"


Το πρόβλημα είναι ότι ο Θεός έδωσε στον άνδρα ένα μυαλό και ένα πέος
και αίμα που φτάνει για να λειτουργεί μόνο το ένα από τα δύο.

 

ΕΓΩ μπλα μπλα,  ΕΓΩ μπλα μπλα, ΕΓΩ μπλα μπλα, ΕΓΩ μπλα μπλα, ΕΓΩ μπλα μπλα, ΕΓΩ μπλα μπλα... Αχ τι κρίμα φίλε μου suspect δεν προλάβαμε να μου πεις και τα δικά σου νέα... Με ρωτησες;






5 Λογομαχιες:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ορισμένα, είναι μοναδικά...

Ανώνυμος είπε...

...ολα πολυ ωραια.........!!!!!!μου επιτρεπεις να τα μοιραστώ ..ετσι;

Suspect είπε...

Evi, κοιτα τα suspect rulz ακριβως δεξια, και πραξε κατα το δοκουν...

chrissa είπε...

Πολύ καλά, απο τις πετυχημένες συλλογές ρητών η συγκεκριμένη!

Leviathan είπε...

katapliktika! kalimeraaaaaa! :)

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια