Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΑΕΡΑ !


Μετά το άτυχο τέλος της πορείας μου επι 2,5 χρόνια στον Free Radio,  ακολούθησα όλα τα προβλεπόμενα στάδια:

Παγωμάρα, στενοχώρια, κατήφεια, ψάξιμο, συναντήσεις, προσδοκίες που χάθηκαν στη θάλασσα και ξανά μανά μέχρι που βρήκα ραδιοφωνική στέγη!

Μάλιστα, ο καλός θεός με λυπήθηκε και μου έδωσε δυο σπίτια. Αν στο μέλλον γκρεμιστεί το ένα, να μου μείνει το άλλο. Ετσι λοιπόν, τα μεσημέρια της Κυριακής αν πίνεις τον καφέ σου ή χωνεύεις και τα μεσημέρια της Πέμπτης αν είσαι στο γραφείο ή στο σπίτι σου, μπορείς εκει που χαζεύεις στον υπολογιστή σου ή ακους τα mp3 σου να συντονιστείς στους παρακάτω ραδιοφωνικούς ιντερνετικούς σταθμούς να μου κάνεις την τιμή να ακούσεις την εκπομπή μου.

Η εκπομπή Diggin Deeper επιστρέφει!

Κάθε Κυριακή μεσημέρι 14.00 - 16.00 στον CANNIBAL RADIO -  www.cannibalradio.com

Και

Κάθε Τετάρτη μεσημέρι  15.00 - 16.00 στον MUSIC HEAVEN -  www.musicheaven.gr

Η εκπομπή μου κινείται όπως και εγώ: στο χάος. Μουσικές που μου αρέσουν με ταξιδεύουν είτε στο σύμπαν της electronica σε chilling ηλιοβασιλέματα είτε στο ηχοτρόπιο του deep and soulful house με progressive πανσέληνους. Παράλληλα, σχολιάζω και λέω στο μικρόφωνο ό,τι κατεβαίνει στο ομιχλώδες του μυαλού μου, μέχρι να το πάρει χαμπάρι η διεύθυνση του σταθμού και να μου αποσυνδέσει το μικρόφωνο!

Βάλε να ακούσεις για 10-15’ και αν δεν σου αρέσει, κλείστο, κάνε κάτι καλύτερο, δεν πειράζει και πάλι φίλοι είμαστε.

Μου εύχομαι καλές μεταδόσεις και σε σένα καλή ακρόαση!



6 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια