Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ…


Εκει που βρισκόμουν σε κατάσταση ξεκούρασης στας διακοπάς, μια καλή κοπέλα μου έστειλε mail και με ενημέρωσε πως στο zoo.gr υπήρχε ενας τύπος που έβαλε στο προφίλ του, μια φωτογραφία μου. Στην αρχή η κοπέλα τον ρώτησε, καθώς έπαιζαν μπιλιάρδο, αν ημουν εγω, και ο τύπος είπε ότι είναι φαν μου. Τον ευχαριστώ αλλά δεν με ρώτησε. Ούτε με ενδιαφέρει η οποία φωτογραφία χρησιμοποιώ να κυκλοφορεί στο προφίλ του καθένα. Δεν καταλαβαίνω, εκατομμύρια φωτογραφίες στον ιστο, εμένα βρήκε; 

Έστειλα mail διαμαρτυρίας στο zoo.gr και να ναι καλά τα παιδιά, ανταποκρίθηκαν αμέσως και η φωτογραφία κατέβηκε.
Μετά ο τύπος έκραζε την κοπέλα γιατί λέει δεν το έβρισκε κακό. Κακό δεν είναι αλλά αν στο προφίλ σου βάζεις μια εικόνα για σένα ενός άλλου, πως το κόβεις, ειλικρινές;   

Μυαλό εν ανεπαρκεία…



4 Λογομαχιες:

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τραβάς όταν είσαι σταρ... χεχεχε!
Πάντως όλα τα παράξενα υπάρχουν στο διαδίκτυο. Κι εγώ αναγκάστηκα να αναφέρω λογαριασμό χρήστη στο Fb που έλεγε ότι ήμουν εγώ και μιλούσε στους φίλους μου σαν να είναι εγώ. Τρελό?
Καλή εβδομάδα ύποπτε τύπε ;-)

VAD είπε...

E,εσεις οι όμορφοι κινδυνευετε:))Ας μην ήσουν ομορφάντρας και θα σού'λεγα εγω αν σε διάλεγε:)))

Eleni V. Antoniadou είπε...

kala ekane! kai egw mazi tou!..kai xaras ti fwtografia...blepoume kai tipota?
ps: afou krybeis ta matia sou..kaneis den mporei na se anagnwrisei..opote ti xoloskas?
ps2:trismegistos kai timios theoulis o typos!xaxax

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Άστα να πάνε...

Καλό χειμώνα.

Με την αγάπη μου.
Κώστας

vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
twitter.com/kostasvloutis
facebook.com/kostasvloutis
friedfeed.com/kostasvloutis

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια