Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΙ


Που το σκεφτόμουν, κάτι δεν μου κολλάει στη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια.

Το ρεπορτάζ λέει πως του χτύπησαν το κουδούνι και του είπαν ότι του έκλεβαν το αυτοκίνητο που το είχε παρκαρισμένο από κάτω, εκείνος κατέβηκε και τον γάζωσαν.

Εσένα αν σου χτύπαγε κάποιος το κουδούνι νυχτιάτικα να σου πει ότι σε κλέβουν τι θα έκανες;

Εγω πάντως το πρώτο που θα έκανα, θα ηταν να βγω στο μπαλκόνι να δω καταρχήν ποιος είναι και κατά δεύτερον ότι δεν με δουλεύουν.

Θα κατέβαινες αμέσως κάτω;

Εγω όχι, από τον φόβο μήπως οι κλέφτες είχαν ένα οπλο μαζί τους και δεν θα πήγαινα ετσι μόνος μου στα μαύρα σκοτάδια. Εκτος και αν ημουν ο Σούπερμαν που ως γνωστόν ο κρυπτονίτης δεν καταλαβαίνει από τις σφαίρες. Προσωπικά, θα καλούσα την αστυνομία από το να πειστώ από αγνώστους στο θυροτηλέφωνο…

Και η γυναίκα του;

Αυτή δεν βγήκε στο μπαλκόνι να δει που πάει ο άντρας της;

Ειδικά μετά τη μεγαλόψυχη ανακοίνωση της οικογένειας Γκιόλια περι συγχώρεσης, πραγματικά κάτι δεν μου κολλάει…



1 Λογομαχιες:

IaTriDis είπε...

Ναι ρε σύ! Παράξενο πολύ αυτό! Να σου χτυπάει άγνωστος το κουδούνι??? Και να κατεβαίνεις σαν τον βλάκα???

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια