Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΦΙΛΕ….


Ρε τι πήγα να πάθω…
Ρε τι τρομάρα που πήρα…

Το στόρι εχει ως εξης:

Ξημερώματα, μετά από ενα συμπόσιο σε φιλικό σπίτι με σταματάνε στο δρόμο για έλεγχο. Είναι θετικό να είναι οι αστυνομικοί στους δρόμους και να ελέγχουν. Από το να κάθονται στα γραφεία τους να παίζουν τάβλι ή να βλέπουν τσόντες στον παγκόσμιο ιστο, καλύτερα δεν είναι;

Σταμάτησα και για να μη χρονοτριβήσω, έσκυψα στη θήκη του συνοδηγού να πάρω τα χαρτιά. Καθώς επανερχόμουν στη θέση του οδηγού πιάνω με την άκρη του ματιού μου τον αστυνομικό να βάζει το χέρι του στο όπλο και να είναι έτοιμος να τραβήξει!!!

Εχει γούστο λεω, να είναι και η τελευταία μου στιγμή σε αυτόν τον πλανήτη και να ηρθε η ωρα μου να αποδημήσω για τον Κένταυρο 8. Εντάξει, αλλά τόσο άδικα;
Ενστικτωδώς, πάγωσα και απλώς σήκωσα τα χέρια μου ψηλά μέσα στο αυτοκίνητο. Πλησίασε, μου είπε αυστηρά «τα χαρτιά σας κύριε» και μέχρι να συνέλθω πήρα τις απαραίτητες ανάσες.

Καλό παλικάρι φάνηκε και όταν τα είδε και μου είπε «μπορείτε να πηγαίνετε» τον ρώτησα:

Συγγνώμη ρε φίλε, δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά έστειλες την καρδιά μου στον Αχέροντα ετσι όπως έπιασες το οπλο…

Χαμογέλασε και μου απάντησε εξίσου φιλικά.

Σε καταλαβαίνω αλλά ελα λίγο στη θέση μου. Που να ξέρω εγω τι είναι αυτός που σταματάω στο δρόμο; Όταν σε βλέπω να σκύβεις πως μπορώ να ξέρω ότι δεν πιάνεις ένα οπλο αλλά τα χαρτιά σου;

Και τι να κάνω;

Λοιπόν, για να μαθαίνεις. Η εκπαίδευση που έχουμε είναι να πλησιάζουμε το όχημα πάντα από πίσω ώστε να ελέγχουμε τα χέρια του οδηγού και να είμαστε έτοιμοι. Το καλύτερο που εχεις να κάνεις, να το θυμάσαι αυτό, είναι όταν σε σταματάνε, να βάζεις τα χέρια στο τιμόνι. Από κει και πέρα μη βιάζεσαι, θα ερθω δίπλα σου και θα περιμένω να βρεις τα χαρτιά. Δεν υπαρχει λόγος να κάνεις περίεργες κινήσεις. Τα χέρια στο τιμόνι και περίμενε φίλε..

Ωπ! Να και κάτι που έμαθα απόψε!

Ευχαριστώ πολύ αδερφέ, είσαι άρχοντας!

Να σαι καλά, καλό δρόμο!

Και σαν ηχω, ακούστηκαν τα λόγια του:

«Τα χέρια στο τιμόνι φίλε….»




3 Λογομαχιες:

Leviathan είπε...

e ma itan logiko na tromaxeis....kalispera! :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εμένα πάντως μια φορά ο ένας ήρθε δίπλα μου κι ο άλλος από πίσω με το ημιαυτόματο στο χέρι σημάδευε το αυτοκίνητο κι εμένα. Ευτυχώς με το καινούριο αυτοκίνητο (είναι καλής μάρκας) αυτοί οι τρελοί έλεγχοι σταμάτησαν. Μόνο αλκοτέστ μου κάνουν.

KitsosMitsos είπε...

Γνωστός μου την πάτησε στην Αμερική όπου τόλμησε να ανοίξει την πόρτα να βγει... Για πότε τον ξαπλώσανε στον δρόμο δεν το κατάλαβε...

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια