Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 43


Το σχολιο του suspect για τα πρωτοσελιδα των περιοδικωνε: από την εποχή που εφευρέθηκε το photoshop καταργήθηκε η δίαιτα

Εχω φωτογραφικη μνημη αλλα μου τελειωσε το φιλμ

Όταν πεθανω θελω να με θαψουν οι εχθροι μου γιατι μεχρι τωρα με θαβουν οι φιλοι μου

Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά αλλά και παπάς που να κάνει ευχέλαιο με μαγιό και βατραχοπέδιλα δεν λέει.

Γιατί δεν γίνεται να βγούμε:
Θα το ήθελα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, αλλά...
Κανόνισα να πάω στο φούρνο, να παρακολουθήσω τη ζύμη να φουσκώνει.

Αδικια είναι να σου γκρεμιζουν τα ονειρα που φτιαχνεις. Είναι όμως ειρωνια να σου τα γκρεμιζει αυτος που είναι μεσα.

Καλύτερα να μαθαίνεις από τα λάθη των άλλων παρά από τα δικά σου.

Πάμε
εκεί που τα λεφτά μας μετράνε...

Cash is never trash

winning is not everything, is the only thing

It ain't over till it’s over

Οποιος φοβαται ότι θα πεσει, μια ζωη θα σερνεται

Δυο ειδων αγαθα υπαρχουν. Τα υλικα και τα πνευματικα. Οι ανθρωποι στα μεν υλικα αγαθα δεν βλεπουν τι εχουν αλλα τι τους λειπει. Στα πνευματικα, δεν βλεπουν τι τους λειπει αλλα τι εχουν…

Όταν γίνεσαι χαλί να σε πατήσουν ...μη παραπονιέσαι γιατί σε πάτησαν..!!


Κανεις δεν κατεκτησε κατι με ονειρα αλλα με αγρυπνιες.

Λένε πως για όλους πάνω στη γη ύπάρχει το άλλο τους μισό..Δεν είδα όμως κανέναν να γυρίσει όλη τη γη για να το βρεί


Ο κακός χρόνος περνάει, ο κακός γείτονας δεν περνάει.



1 Λογομαχιες:

VAD είπε...

Οταν γίνεσαι χαλί να σε πατήσουν...
Κάτι παρόμοιο λέμε στο χωριό μου:
-Χατίρι στον ένα ,χατίρι στον άλλο,
με τον άνδρα μου παιδί δεν έκαμα:))

Καλό μήνα...

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια