Τρίτη 27 Μαΐου 2008

ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ part 40

Ο Σωκράτης ήταν ένας σοφός άνθρωπος πράγμα που επιβεβαιωνόταν συχνά. Μια ημέρα ένας γνωστός του όταν τον είδε τον φώναξε και του είπε:

- "Σωκράτη, ξέρεις τι έμαθα μόλις τώρα για τον καλύτερό σου φίλο;"

- "Περίμενε ένα λεπτό" του λέει ο Σωκράτης. "Αυτό που έχεις να μου πεις το πέρασες απ΄τα τρία κόσκινα;"

- "Τα ποιά;" ανταπαντάει ο φίλος. "Τι είναι αυτά;"

- "Το πρώτο είναι το κόσκινο της αλήθειας. Είσαι σίγουρος ότι αυτό που θέλεις να μου διηγηθείς είναι αλήθεια;"

- "Ε, όχι. Για την ακρίβεια το άκουσα να το λένε μόνο." απαντάει ο γνωστός του.

- "Αρα δεν ξέρεις αν είναι αλήθεια ή όχι. Τότε θα το πέρασες απ΄το δεύτερο κόσκινο, της καλοσύνης: Αυτό που θέλεις να μου πεις είναι κάτι καλό;" - "Εμ, όχι. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα." απαντάει και πάλι ο γνωστός του Σωκράτη.

- "Άρα θέλεις να μου πεις κάτι που δεν είναι καλό. Τότε ελπίζω ότι το πέρασες απ΄το τρίτο κόσκινο. Το κόσκινο της χρησιμότητας: Αυτό που θέλεις να μου πεις για τον καλύτερο φίλο μου έχει κάποια χρησιμότητα;" - "Δυστυχώς, μα νομίζω πως όχι!"

-" Λοιπόν" συνεχίζει ο Σωκράτης "αυτό που θέλεις να μου πεις δεν σίγουρα αλήθεια, δεν είναι καλό και δεν θα μου χρησιμεύσει σε τίποτα. Τότε γιατί να μου το πείς; Και γιατί να χάσω τον χρόνο μου ακούγοντάς σε;"

Όταν εισαι ερωτικα αδρανης, σε πιανει θλιψη για την απουσια και την ακινησια.
Όταν εισαι ερωτικα δραστηριος με μπολικες περιπετειες αλλα δεν βρισκεις το λιμανι που ψαχνεις, σε πιανει θλιψη γιατι δεν μενει τιποτα.
Τι να το κανεις το ταξιδι αν δεν εχει προορισμο;

Στη συγχρονη αθηναϊκοαστικη κοινωνια [ γιατι είναι άλλο πραγμα η διαβιωση εντος της Αθηνας και αλλο η διαβιωση εκτος της Αθηνας ] μοναχικος δεν είναι αυτος που δεν εχει γνωστους και φιλους. Λιγο ως πολύ ολοι εχουν.
Μοναχικός είναι αυτός που δεν έχει κανέναν για να τον περιμένει οταν επιστρέφει στο σπίτι...

Τον τελευταίο καιρό με έχουν ζαλίσει στο τηλεμάρκετινγκ.
Συνέχεια καλούν στο σπίτι και ρωτούν αν θέλω την ταδέ πιστωτική κάρτα ή το τάδε προϊόν ή οτιδήποτε άλλο προϊον που στοχευει στην τσεπη μου
Αφού ξεπέρασα το σταδιο της οργής το έριξα στην πλάκα.

Εδώ και λίγο καιρό έχω εφαρμόσει το εξής:
Με καλούν.
Απαντώ
Γεια σας, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι η ταδε πιστωτική κάρτα εχει αυτή την περιοδο αυτή την προσφορά
Διακοπτω.
Με συγχωρείτε, επειδή αυτή τη στιγμή είναι απασχολημένος, μήπως μπορείτε σας παρακαλώ να μου δώσετε το τηλέφωνο του σπιτιού σας να σας καλέσω εγώ όταν θα μπορεσω;
Ακόλουθει μικρή σιωπή εκπληξης ή αυθόρμητα μου λένε «δεν μπορω να το κανω αυτό»
Και τους στελνω:
Ελπιζω τωρα να καταλαβαίνετε πως αισθάνομαι..
Γεια σας.

Εχουν γραφτει τραγουδια και τραγουδια.
Στιχοι και στιχοι.
Για όλα τα θεματα.
Πιο πολύ για την αγαπη και τον ερωτα, τον χωρισμο και την καψουρα, την εγκαταλειψη και τον ερωτικο πονο.
Τραγουδια δεν εχουν γραφτει για τους ανομολογητους ερωτες…



2 Λογομαχιες:

GarageFuzz21 είπε...

Πολύ καλή η ιστορία με τον Σωκράτη.
Ωραίο blog Mr Suspect.

History είπε...

Σχετικά με τα κόσκινα, λένε στο χωριό μου:
"Να πιστεύεις απ'όσα βλέπεις τα μισά, κι απ'όσα ακούς κανένα".

Καληνύχτα!
Ελένη

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια