Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2007

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Μια από τις αγαπημενες μου δραστηριοτητες είναι η φωτογραφια.

Μου αρεσει το παγωμα της στιγμης, το ταξιδι των αναμνησεων και όταν πηγαινω σε σπιτια φιλων θελω να βλεπω φωτογραφιες τους. Σας προτεινω να κανετε το ιδιο. Θα περασετε καλα και θα μαθετε στιγμες της ζωης των φιλων σας.

Ολοι μας αλλωστε λιγο ως πολύ θελουμε να διηγουμαστε περιστατικα και ιστοριες από τη ζωη μας. Οι επιδοσεις μου είναι αξιοπρεπεις για ερασιτεχνη. Δεν ειμαι από αυτους που θα προσπαθησω να αποθανατησω το βατραχακι τη στιγμη που καταπινει το κουνουπι.

Το βαριεμαι και ως σκεψη. Ουτε θα αναλωθω σε ψυχοφθορες και χρονοβορες καταστασεις ( με μεγαλο κοστος ) τυπου να τις εμφανιζω μονος μου. Το χομπι από την ψυχωση απεχουν ελαχιστα.

Μου αρεσει να κραταω τις αναμνησεις μου «ζωντανες» σε 2 αξονες. Προσωπα και μερη. Αντε και καμια χιουμοριστικη όπως μια που εβγαλα στην προσφατη εξορμηση μου στη θεσσαλονικη που ενας τυπος εχοντας παρκαρει παρανομα εβαλε ένα σημειωμα με το τηλεφωνο του στο παμπριζ και τη σημειωση: «ενταξει, Κυριακη είναι, που να το βαλω;» Τα τελευταια χρονια αφου καταφερα να αγορασω μια EOS 300 ειμαι ευχαριστημενος και αποτελει τον πιο σημαντικο συντροφο στα ταξιδια μου.

Το κακο είναι πως συνδιαζοντας τη φωτογραφια με βολτες, ποδαροδρομους, εκδρομες και κρουαζιερες στις φετινες μου διακοπες εβγαλα 40 φιλμ! Λειτουργω με το σκεπτικο ότι καλυτερα στις 20 να αξιζουν οι 5 παρα να βγαλω 5 και να μην αξιζει καμια. Οποτε δεν τις λυπαμαι και «πυροβολω».

Επειδη όμως το κοστος είναι ψιλοτσουχτερο καθως και το χρονοβορον της τοποθετησης και αρχειοθετησης μου βγαζει το λαδι, αποφασισα να κοιταξω για ψηφιακη. Ακομα ένα στοιχειο που με οδηγησε σε αυτό είναι η φορητοτητα. Άλλο πραγμα να κουβαλας το σαμαρι και άλλο πραγμα να εχεις τη φωτογραφικη σου μηχανη στη μπανανα.

Τα αποτελεσματα της αναζητησης μου τα παραθετω στην προσπαθεια μου να βοηθησω οποιον ψαχνει επισης: Σχετικα με τα megapixels, το σημαντικο είναι τι ακριβως θελεις να κανεις με τις φωτογραφιες. Αν θες απλως να τις εχεις στον υπολογιστη σου, τοτε και αυτή των 3 ΜΡ είναι μια χαρα. Αν όμως θελησεις να τις εκτυπωσεις στο κλασικο μεγεθος των 10χ15 τοτε καλον εστι να διαθετεις 6 ΜΡ. Από 7 και πανω είναι πλεονασμος εκτος και αν θελεις να εκτυπωσεις σε 20χ25. Θα πρεπει όμως σε αυτή την περιπτωση να προσμετρηθει το γεγονος πως θα βαρεθεις να αγοραζεις μελανια για τον εκτυπωτη.

Οπωσδηποτε να διαθετει επαναφορτιζομενες μπαταριες γιατι το κοστος της συνεχους αγορας μπαταριων είναι μεγαλο. Μην γινεις Σκρουτζ στον φακο. Είναι το πιο σημαντικο στη μηχανη και αξιζει τον κοπο για κατι παραπανω.

Προσοχη να μη σας πιασει καποιος ξυπνιτζης πωλητης στο ψηστηρι για το ψηφιακο ζουμ. Σας είναι αχρηστο. Το οπτικο να σας ενδιαφερει. Αν και εχω ακουσει καλα λογια για τις Sony, υπαρχει προβλημα ( από ότι μου λενε οι πηγες μου ) στο σερβις.

Τη δινεις σημερα και την παιρνεις του χρονου με κοστος εφαμιλλο μιας καινουριας. Καλα λογια εχω ακουσει για τις Canon και τις Olympus. Ακομα δεν αγορασα καποια γιατι η μηχανη μου δουλευει μια χαρα.

Αν συνεχισω να το παρακανω, δεν θα τη γλιτωσω όμως!



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια