Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2007

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειμαι σιγουρος ότι εχετε ακουσει τι σημαινει διαφημιση.

Ειμαι βεβαιος ότι ξερετε τι σημαινει γκριζα διαφημιση.

Θα σας καταπληξω.

Βυθισμενος σε μια πισινα οργης και αγανακτησης για την αυτοκρατορια των λαϊκοποπ σκυλαδικων χασμουριεμαι περιμενοντας το επομενο jack daniels μου και αποφασισα να διαφημισω. Το κακο για μενα είναι πως τη διαφημιση που ακολουθει δεν την ξερουν ουτε οι ιδιοκτητες και δυστυχως δεν θα βγαλω ουτε τα εξοδα πληκτρολογησης.

Εστω λοιπον ότι μου παιρνετε συνεντευξη.

Μεταξυ των φοβερων και τρομερων που με ρωτατε όπως αν κοιμαμαι μονος μου, τι φοραω, πως το κανω, αν υπαρχει θεος, τι σημαινει αγαπη, ποιος τυπος γυναικας με γοητευει, πως τα καταφερνω και θα πρωταγωνιστησω σε ταινια του Χολιγουντ, μου κανετε και την ερωτηση

- Που συχναζεις;

Παιρνω το σοβαρο μου υφος.

Τωρα σας μιλα ο ξεπεσμενος που την εχει δει ψαγμενος.

Με στιλ.

Στο Νηπιαγωγείο: Στο χώρο του 54ου νηπιαγωγείου ( εξ’ου και το όνομα ) στην Ελασιδών και Κλεάνθους 8, στο Γκάζι, βρισκεται ένα από τα πιο οpen minded στέκια της πόλης. Στο πρώτο stage αφηνεσαι σε Soulful funky ρυθμούς και σε brazilian vibes, ξεβιδωνεσαι στο χορό και περνας στο δεύτερο stage για να χαλαρώσεις σε chill και electronica ατμόσφαιρες ώστε να επανέλθεις δριμύτερος. Σήμα κατατεθέν το πολύχρωμο χειροποίητο funky ντεκόρ που αλλάζει συνέχεια διακτινίζοντας μας σε freestyle ταξίδι. Ενας ακόμα λόγος για να περιμένω εναγωνίως το καλοκαίρι είναι ότι ανοίγει και η αυλή που αποτελεί must για όσους θέλουν να αποφύγουν την ταλαιπωρία της παραλιακής.

Στο Μystique: Χώρος υψηλής αισθητικής που αναβαθμίζει την περιοχή της Ν. Φιλαδέλφειας. Αναμφίβολα το Trendy bar της Δεκελείας 78, με αδυναμία σε uplifting grooves από όλο το ηχοτρόπιο της house σκηνής προσφέρεται για fun από το πρωί ως αργά το βράδι. Μη σας φανεί τυχαίο το όνομα του μαγαζιού. Τα μεγάλα φωτιστικά-cocoons που βρίσκονται στο ταβάνι και οι δάδες, ο μεταβαλλόμενος φωτισμός, που προέρχεται από πολλές διαφορετικές πηγές και αλλάζει χρώματα και ένταση ανάλογα με την ώρα, το mood και τη μουσική σε συνδυασμό με το φυσικό φως των κεριών, δημιουργούν μία κατανυκτική ατμόσφαιρα και θυμίζουν αρχαία μυσταγωγία. Ατμοσφαιρικό περιβάλλον με εικαστική άποψη που συνίσταται και για καφέ και για ποτό.

Πως με βλεπετε;

Τα λεω τοσο σταριλιστικα, δημοσιογραφικοτηλεοπτικα που ειλικρινα ουτε εγω δεν με αντεχω.

Παντως σας προτεινω να περασετε μια βολτα.

Ξερετε εσεις.

Λιγο πριν το ξεφαντωμα σας στο σκυλαδικο…



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια