Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2006

THE POWER OF INTERNET....

Το στορι είναι αληθινο, ο γραφων είναι ο δραστης και συνεβη πριν από αρκετο καιρο.

Κρυβοντας προσωπα και ονοματα παραθετω αυτό που μου συνεβη.
Χρησιμη εισαγωγη. Φιλοξενηθηκα από έναν φιλο στη Μυτιληνη. Οι γονεις του μου εδειξαν τετοια ζεστασια που αφενος με σκλαβωσαν αφετερου με επιβαρυναν με 5 κιλα. Ναι ξερω. Ας προσεχα. Οι λιχουδιες όμως που τεθηκαν μπροστα μου μεχρι και τον γεροντα Παϊσιο θα κλονιζαν. Επιστρεφοντας στη μεγαλη πολη αποφασισα να τους στειλω ένα δωρο όχι για να ανταποδωσω ( ηταν ελαχιστο ) αλλα ως μια χειρονομια ευγνωμοσυνης.

Ηρθα σε επαφη με την εταιρεια courier που συνεργαζοταν η εταιρεια μου και επειδη εστειλα κατι ευαισθητο παρακαλεσα για την προσοχη. Ο υπαλληλος παιρνοντας το στιλ του Κωστα Καραμανλη μετα από την εκλογικη νικη του 2004 απαντησε: Μην ανησυχεις φιλε. Θα το φροντισω εγω. Οση σχεση εχει η Geena Jameson με την υποκριτικη άλλη τοση ειχε και αυτος με την φροντιδα. Οι ανθρωποι μου τηλεφωνησαν, με ευχαριστησαν και μου επεσημαναν μια μικρη λεπτομερεια. Το δωρο μου ειχε φτασει θρυψαλα. Αποτανθηκα στο συγκεκριμενο υποκαταστημα της εταιρειας να παραπονεθω αλλα στη χωρα που εχει 365 μερες το χρονο αποκριες, που να βρεις το δικιο σου ...

Ως απελπιδα προσπαθεια αποφασισα να στειλω το παρακατω mail και όπως ημουν φορτωμενος, αφησα το πληκτρολογιο να κυλησει ...

= = = = =

Αγαπητοι κυριοι,

Με το παρον μηνυμα θα ηθελα να διαμαρτυρηθω σχετικα με μια αποστολη που εγινε χθες με το υπ αριθμον δελτιο ... .. Ηλθε ο συναδελφος σας να παραλαβει το δεμα για την Μυτιληνη και του ειπα 3 φορες οτι ηταν ευθραυστο ( συγκεκριμενα γυαλινο σετ ) και οτι σας καλεσα για μεγαλυτερη ασφαλεια. Αλλιως θα το εβαζα σε τσιμεντενια συσκευασια ή θα το πηγαινα ο ιδιος. Μαλιστα δε, σημειωνα εξω απο το κουτι οτι ειναι ευθραυστο, ειχα κανει καλη συσκευασια με 2 κουτια, εβαλα και χαρτονι όπως επισης και το χαρτι με τις φυσαλιδες. Ο συναδελφος σας ηταν καθησυχαστικος, μου ειπε «θα το φροντισω» και παρελαβε το κουτι. Σημερα εφτασε στη Μυτιληνη και ο παραληπτης με ενημερωσε οτι το πηρε θρυψαλα. Επικοινωνησα με την υπευθυνη του καταστηματος διακινησης της ... .. την κ. ... ... .. η οποια μου διαβαζε το βαουτσερ και τα σημεια που αναγραφει οτι δεν φερετε ευθυνη. Οπως πιθανως αντιλαμβανεστε, οταν θελω να κανω μια αποστολη, δεν μπορω να πω στον συναδελφο σας «περιμενε να διαβασω το βαουτσερ» και θεωρησα οτι αφου του ΤΟΝΙΣΑ πως ειναι ευθραυστο, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ Ειτε για τα ασφαλιστρα ( που δεν ειχα καμια αντιρρηση να πληρωσω )

Ειτε για το οτι δεν αναλαμβανετε την ευθυνη ωστε να το ξερω και να αναζητουσα αλλον τροπο μεταφορας ή εστω να το συσκευαζα εκ νεου σε μεταλλικο κουτι Ειτε επειδη ηταν ενα δεμα που το ειδε, να με συμβουλευε να το αλλαξω. Δεν πηρε κατι αϋλο, πηρε κατι συγκεκριμενο. Επειδη ηταν δωρο δεν μπορουσα να εσωκλεισω την αποδειξη για να σας πεισω, η αξια του παντως ηταν 200 euro και μπορω να σας υποδειξω το καταστημα αγορας. Δεν εχω καποιο χομπι να κανω σε εταιρειες παραπονα, ουτε και καμια διαθεση να χαλαω τη διαθεση μου.

Εξαλλου και εγω ειμαι στενοχωρημενος γιατι πληρωσα κατι ματαια και ο παραληπτης γιατι μεν αναγνωρισε τη χειρονομια μου αλλα δεν μπορει να το χαρει. Δεν εχω λοιπον καποια σκοπιμοτητα να σας ενοχλω. Γνωριζω εκ των προτερων οτι περισσοτερες πιθανοτητες εχει η Ουαζαγκαμπουμπου να στειλει διαστημοπλοιο στον Πλουτωνα παρα να με αποζημιωσετε. Και αν μπειτε στον κοπο να μου απαντησετε, τοτε θα μου πειτε «ναι, αλλα πισω στο βαουτσερ γραφει....». Χαιρω πολυ. Εδω καλα καλα η προϊσταμενη σας, προσπαθουσε κατα τη διαρκεια της τηλεφωνικης μας επικοινωνιας διαβαζοντας - ψαχνοντας το βαουτσερ να μου πει που το γραφει, δεν θα κατσω να διαβασω ολοκληρο κατεβατο με τα γραμματα ψειρες πριν το στειλω. Το παραπονο μου ειναι γιατι δεν εκπαιδευετε τους υπαλληλους σας ωστε να μας ενημερωνουν.

Πιστεψτε με οτι αν ηξερα οτι ειτε δεν αναλαμβανετε την ευθυνη ειτε υπαρχουν ασφαλιστρα θα ειχα φροντισει τουλαχιστον να μη σας ενοχλησω και θα προτιμουσα να βαλω και τριτο κουτι ή να πληρωσω παραπανω χωρις καμια απαιτηση ή εν τελει να μη σας ενοχλησω καν. Θα αναλαμβανα εις γνωση μου το ρισκο. Η κ. ... . μου εθεσε και ενα - επιτρεψτε μου - αστειο επιχειρημα πως αν η συσκευασια ηταν αθικτη αλλα το εσωκλειομενο αντικειμενο εχει σπασει φταιει αυτος που συσκευασε.

Πιθανως η κ. ... . δεν ηταν καλη στη φυσικη γιατι θα γνωριζε πως αν παιξεις μπασκετ με ενα κουτι μπορει να μην παθει τιποτα αλλα ο κραδασμος θα σπασει το γυαλι. Οταν της το ειπα αυτο, μου αντετεινε οτι κατηγορω την εταιρεια σας για δολο. Δοξα τω θεω δεν ειμαι Δον Κιχωτης να κυνηγω φαντασματα γιατι υπαρχει και η πιο απλη εξηγηση της αμελειας, της αδιαφοριας και εν τελει της ανευθυνοτητας. Κλασικα ελληνικα «ελα μωρε, πιασε Γιωργο, πετα Λακη, ω τι κριμα δεν το επιασα και επεσε».

Γιατι δεν μιλαμε για μια απλη ρωγμη, μιλαμε για ΘΡΥΨΑΛΑ που σημαινει κακη μεταφορα. Δεν ξερω ποιος θα διαβασει αυτο το μηνυμα αλλα μονο οποιος ερθει στη θεση μου μπορει να καταλαβει. Πληρωνεις δωρο, πληρωνεις αποστολη, παει κομματια και δεν βγαζεις ακρη.

Πριν κοινοποιησω το παρον mail στον ημερησιο και περιοδικο τυπο και στο ινστιτουτο καταναλωτη , περιμενω μια απαντηση σας. Και δεν το γραφω σαν απειλη, εστω για το γαμωτο...

Ευχομαι το μηνυμα μου να ειναι μια αρχη εκαπαιδευσης των συνεργατων σας οτι οταν ο πελατης μας λεει οτι ειναι ευθραυστο να του λεμε τους ορους κατω απο τους οποιους γινεται η μεταφορα....

Με εκτιμηση,

Suspect

= = = = =

Αυτό λοιπον ηταν το μηνυμα μου. Σε 2 ωρες μου ηρθε η παρακατω απαντηση:

= = = = = =

Αξιότιμε κύριε ... .,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ... ... Λυπούμαστε ειλικρινά για το περιστατικό, και θέλουμε να είστε σίγουρος ότι η υπόθεσή σας έχει ήδη κοινοποιηθεί στους αρμόδιους υπευθύνους.

Όσα σας είπε η κυρία ... ... . ισχύουν, αλλά επειδή η περίπτωση είναι ιδιάζουσα θα γίνουν ενέργειες από την πλευρά μας ώστε να αποζημιωθείτε. Παρακαλούμε καλέστε τη Δευτέρα 09/01/06, ώρες 10:00-17:00 και ζητήστε να συνδεθείτε με την κυρία ... ... ., υπεύθυνη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, να σας ενημερώσει.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

= = = = =

Καλεσα, συννενοηθηκα και σε λιγες μερες ηρθε η παρακατω απαντηση:

= = = = =

Για να γνωρίζετε την πορεία της υπόθεσής σας, ήδη ενημερώθηκε ο υπεύθυνος καταστήματος της Μυτιλήνης και επικοινώνησε με την παραλήπτρια ώστε να παραλάβουμε το δέμα. Το δέμα θα φτάσει στο κέντρο διαλογής Αθήνας αύριο, όπου και θα γίνει η πραγματογνωμοσύνη του. Θα είμαστε σε επικοινωνία.

= = = = = =

Οπερ και εγενετω. Σε λιγες μερες αποζημιωθηκα. Ειπα τι συνεβη στην καλη μου φιλη που εχει το καταστημα και με εβρισε γιατι δεν προσκομισα αποδειξη που να εγραφε το τριπλασιο ποσο. Θα μου εδινε εκεινη ειπε μια ασχετη.

Ας είναι. Τετοιες κλεψιες αργα ή γρηγορα επιστρεφονται. Πλακα ειχε που για την επιστροφη των χρηματων, ηρθε ο ιδιος υπαλληλος αλλα αυτή τη φορα ειχε το υφος του Γ. Παπανδρεου μετα την εκλογικη ηττα του 2004 ...

Ξανααγορασα το ιδιο δωρο και αυτή τη φορα το εστειλα με το ταχυδρομειο. Δεν πηγε την επομενη μερα αλλα σε 4, μονο που εφτασε ακεραιο και ... αρτιμελες! Σαν να μην εφτανε αυτό, από τη διαπροσωπικη επικοινωνια που ανεπτυξα με την υπευθυνη αποζημιωσεων, βγηκαμε για καφε!

Ψοφατε, αλλα τη συνεχεια θα την κρατησω για τον εαυτο μου. Τα συμπερασματα που εβγαλα;

1. ότι και να σας συμβει, αφου εχετε που εχετε τη δυνατοτητα του ιντερνετ, να διαμαρτυρηθειτε. Μην το αφησετε ετσι. Και με το παρον και με το προηγουμενο mail στη vodafone όπως ειδατε υπηρξε ανταποκριση. Να το κανετε αλλα κοσμια χωρις υβρεις και απρεπεια.

2. τα ελληνικα ταχυδρομεια είναι ο πλεον ασφαλης τροπος μεταφορας. Με λιγη καθυστερηση αλλα τιποτα δεν μετραει μπροστα στην ασφαλεια.

3. η πιθανη κοινοποιηση του μηνυματος σε ημερησιο και περιοδικο τυπο εμενα μου επιασε. Πιθανως να πιασει και σε σας.

4. όπως λεγαμε και στα «μη ντρεπεσαι ορμα» πονηματα εχετε τα ματια σας ανοιχτα. Μπορει να βρεθειτε πολλαπλως κερδισμενοι!!!

Υγ 1. Εστειλα και στην «αθλητικη κυριακη» ένα mail πριν από 5 μερες. Διαμαρτυρηθηκα για τη συνεχη παρουσια του αγιογραφου του ΟΣΦΠ, Γεωργιου Αμανατιδη, για την ελλειψη καποιου παλαιμαχου ποδοσφαριστη και από την ΑΕΚ - όχι μονο από τον ΟΣΦΠ και τον ΠΑΟ. Χθες το βραδι ειχαν τον Κασδοβασιλη από τον ΟΣΦΠ και τον Σταματη από την ΑΕΚ. Τυχαιο; Μαλλον. Ασχετα αν στο πισω μερος του μυαλου μου ψιλοελπιζω ( ισως ματαιοδοξα το αναγνωριζω αλλα φταιει η συγκυρια ) ότι μπορει να ελαβαν εστω και λιγο υποψη τους το μηνυμα μου.

υγ 2. Ελα, δεν θελω αηδιες. Δεν «απειλησα» την ΕΤ 1 με κοινοποιηση στον ημερησιο και περιοδικο τυπο!!!



1 Λογομαχιες:

Be είπε...

Απίστευτος! Μπράβο !
Συνέχισε έτσι!
Ορμα!

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια