Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2005

AEK-BENETTON, 57-83

Φευγοντας από το γηπεδο ειπα απλα στον εαυτο μου ότι το παιχνιδι δεν αντεχει σε κριτικη. Πηραν μερος 2 ομαδες. 

Μια μετρια και μια απαραδεκτη. Η απαραδεκτη διασυρθηκε. Όμως καπου δε αντεχω και θελω να θιξω μερικα σημεια: 

1. αφου βρηκε και ο Νικος Στρατος το δρομο για την ΑΕΚ, κλαφτα Χαριδημε. 

2. θερμη υποδοχη, παρατεταμενες επευφημιες και ζεστο χειροκροτημα για τον Νικο Ζηση.  Η Οριτζιναλ παρεδωσε ανθη. Η ΚΑΕ, σκεφτηκε τα εξοδα και δεν εκανε τιποτα. 

3. Συγχαρητηρια στην Οριτζιναλ για τα 3 ευρυματικα και εξοχως αντιπροσωπευτικα συνθηματα α) πουλα τον μπουρουση – οοο, β) φιλιππου θεε παρε την παε γ) πουλα και άλλο οε οε οε. Τα φωναξα και εγω και το κατ ευχαριστηθηκα. 

4. τρομακτικη απωλεια ο Μπορουσης. Δεν σταυρωναμε ουτε ελεφαντα στο μισο μετρο.

5. ο αθλητης Παπαιωακειμ είναι απαραδεκτος. Εχασε κάθε σχεση με το αθλημα και οι κακες γλωσσες στην εξεδρα ανεφεραν ατελειωτα νυχτοπερπατηματα. Η απορια του γραφοντος είναι πως ακομα και 1 ωρα ημερησιως να κοιμαται, είναι απεριγραπτα ανεξηγητο πως αστοχει από κατω μονος του.

6. ο αθλητης ταμιρ είναι τοσο φτωχος που προκαλει λυπηση. Σταματησε να σουταρει, προσπαθησε, πηρε 150 επιθετικα ριμπαουντ αλλα… 

ΑΜΑ ΑΔΕΡΦΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ 2.10 ΓΟΜΑΡΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟ WATER – ΤΑΒΛΙ.

Δεν εχω δει στατιστικα, αλλα πρεπει να ειχε τουλαχιστον 3/12 διποντα από την μακρινη αποσταση των 36 ποντων από το καλαθι. 

7. ο αθλητης Τσαλμερς ναι ξερω ότι θα συγκεντρωσει τα πυρα. Θα γινει ότι ελεγε ο μπασκετικος κοσμος της ΑΕΚ όταν ειχαμε τον Χολντεν. «ελα μωρε και σουταρει συνεχεια και τα κανει υπο πιεση κλπ». ΟΜΩΣ δεν υπηρχε κανεις άλλος στο γηπεδο. εκτος και αν θελουμε να μας μενει η μπαλα στα χερια σε κάθε επιθεση. 

8. οι υπολοιποι αθλητες δεν αξιζει ουτε καν να αναφερθουν. Ο τιποτας και ο κανενας. 

9. Εντυπωση μου προκαλεσε ο Ζησης. Χειροτερος από περυσι. Παιζει τουλαχιστον 2 ταχυτητες πιο αργα, ένα πραμα σαν τον Καλαϊτζη. Τσου κου – τσου κου και δεν βλεπω καλαθι, αλλα μοιραζω τη μπαλα. 

10. εντυπωση μου πρκαλεσε ο Μορντεντε. Δεν τον ειχα ξαναδει, δεν ξερω την καριερα του αλλα μου φανηκε σπουδαιος παικτης.

11. δυστυχως δικαιωνομαι ότι η ομαδα επαιξε στην αρχη το καλυτερο της και τωρα σιγα σιγα ξεφουσκωνει. Δεν εχει την ενεργεια να παιξει μπασκετ. Και αυτό δεν είναι από τα σουτ. Πες ένα κακο παιχνιδι, τα χασαμε, χαιρετε. 

Μιλαω για την αμυνα. Οσο λαλακης να είναι ο παπαιωακειμ, οσο και αν ο μπαμπης παπαδακης ( που τον θυμηθηκα ρε…) μοιαζει με τον Ντανκαν απεναντι στον Ταμιρ, οσα κουκου τριποντα να σουταρει ο Τσαλμερς, ελπιζεις μονο με την αμυνα. Ο Κατσικαρης ειχε κανει τρομερη δουλεια στη φυσικη κατασταση των παικτων. Ο Κακιουσης μπορει να είναι καλος διαχειριστης αλλα δεν ξερω κατά ποσο προλαβαινει να χτισει την ομαδα ετσι ώστε να λειτουργει ομαδικα αμυντικα. 

12. Ειμαστε η χαρα του επιτιθεμενου. Με 2,5 πασες βγαζουν ελευθερο σουτ.. 

13. μου λεγε ο χαριδημος γιατι δεν εβαλε μαγκουνη-τσιαρα και λοιπους. 
Η γνωμη μου ηταν ότι δεν ηθελε να γραψει τρελο ρεκορ… 

14. 2-3 αλλα τετοια ματσακια και αν θα πανε από 150 ατομα στο γαλατσι, εγω θα γινω σερβος, θα φτασω 2.04 και θα αλλαξω το ονομα μου σε μποντιρογκα. 

15. ξενερα ρε….



0 Λογομαχιες:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ότι θέλεις με ευπρέπεια